פרסום ראשון: חברת אורקל ישראל הגישה (11.7.2021) עתירה מינהלית בנושא מכרז מחשוב ענן “נימבוס”; ‘כלכליסט’ פירסם את המידע 33 דקות אחרי הפרסום ב- Read IT Now אבל עדיין מתהדר בכותרת ‘פרסום ראשון’

פרסום ראשון: חברת אורקל ישראל הגישה (11.7.2021) עתירה מינהלית בנושא מכרז מחשוב ענן “נימבוס“. העת”מ הוגש נגד מינהל הרכש הממשלתי במשרד האוצר/החשכ”ל.

משיבים נוספים לעתירה: חברת Google LLC, חברת Amazon Web Services EMES וחברת Microsoft Corp.

טרם פורסם הנוסח המלא של כתב העתירה.

כזכור, בחודש אפריל השנה הגישו אורקל ומיקרוסופט, בנפרד, עתירות מינהליות בנושא זה אלא שאז היו אלה בקשות בהסכמה לנקיטת הליך מעבר לפרק הזמן בו ניתן לעשות זאת בבית-המשפט (בעקבות מועד החלטת מינהל הרכש הממשלתי על הזוכים במכרז: החברות אמזון וגוגל).

Read IT Now היה האתר הראשון בארץ לדווח בשני המקרים על הפניות של אורקל ומיקרוסופט לבית-המשפט המחוזי בירושלים לקבל הארכה (מוסכמת) להגשת העתירות המלאות.

יצויין כי מנכ”לית אורקל צפרא כץ אמרה צוטטה לפני מספר ימים כאומרת במסיבת עיתונאים בארץ: “ההחלטה על הזוכים להקמת הענן הממשלתי במכרז נימבוס קשה להבנה. אני לא יכולה להסביר את ההחלטה הזו. אולי לא כל המידע היה זמין ונגיש עבור מקבלי ההחלטות בטרם הם החליטו, אז אני לא יכולה להגיב. האם נערער על ההחלטה? ובכן, נראה”.

צפוי כי בזמן הקרוב תוגש גם עתירה של חברת מיקרוסופט, בדומה לעתירה של אורקל.

הערת עורך Read IT Now: העיתון ‘כלכליסט’ פירסם ידיעה בנושא בשעה 13:43, או 33 דקות אחרי הפרסום כאן באתר זה; למרות זאת הוא מתהדר בכותרת: פירסום ראשון.