פחות מ- 5% מכ- 6,500 מוקדי החירום בארה”ב ערוכים כיום לתמוך ולטפל במסרונים הנשלחים למספר החירום 911

14:29 19.05.2015

קטגוריות: טלקום/וויירלס/מובייל

יותר מ- 41,000 אזרחים בארה”ב כבר חתמו על עצומה פומבית ב- Changr.org הקוראת לקונגרס האמריקני לבצע חקיקה אשר תחייב מרכזי פניות חירום [emergency dispatch centers; ידועים גם בשמם הרשמי Public Safety Answering Points, PSAPs] לעדכן את המערכות שלהם כך שיוכלו לקלוט ולטפל גם במסרוני טקסט.

אשתקד דרש ה- Federal Communications Commission, FCC מספקי שירותי הטלקום בארה”ב ויצרני יישומוני טקסט לכלול את נושא מסרוני חירום בשירותיהם.

ואולם ה- FCC אינו הרגולטור לגבי ה- emergency dispatch centers. הרגולטורים הם 3,200 גורמים ברמת המדינה, ברמת המחוזות וברמת הערים למרות שרבים מהם מקבלים מימון ממשלתי פדרלי לניהול המרכזים הללו.

בדיקה שערך ה- Computerworld באתר של ה- FCC מצביעה על כך שרק כ- 4.5% (או 296) מכ- 6,500 מוקדי החירום בכל רחבי ארצות הברית ערוכים כיום לתמוך ולטפל במסרונים הנשלחים למספר החירום 911 [מסרוני Text-to-911].