פורסמו הנחיות רשות התקשוב הממשלתי לגיבוש תכניות עבודה לשנת 2022 בתחום טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרדי הממשלה וביחידות הסמך

רשות התקשוב הממשלתי פירסמה (27.10.2021) את הנחיות רשות התקשוב הממשלתי לגיבוש תכניות עבודה לשנת 2022 בתחום טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרדי הממשלה וביחידות הסמך + הוראות עבודה לגבי אופן הגשת תוכניות עבודה 2022.

המטרה היא “להנחות את היחידות מונחות רשות התקשוב בדבר תהליך גיבוש תוכנית העבודה בתחום התקשוב לשנת 2022, תוך שימת לב ליעדים ולמדדים של המשרד, של אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע המשרדי, ושל יעדי הממשלה הרוחביים בתחום התקשוב. מסמך זה מהווה נוהל עבודה רוחבי, ועל כן תוכנו מחייב את קהל היעד”.

אלא שמסתבר כי הפרסום היה חלקי: מאוד רציתי להביא לידיעת הקוראים את עיקרי הדברים [כפי שעשיתי בשנת 2018 ולשנת 2020].

ואולם, באתר המידע הממשלתי gov.il   — אשר “הוקם במטרה להנגיש לציבור מידע ושירותים ממשלתיים בצורה פשוטה, קלה ומהירה. האתר פותח ערוץ דיגיטלי חדש, שבאמצעותו יוכל הציבור ליהנות משירותי הממשלה באופן מקוון” – הקלקה על הקישורים של שני המסמכים הללו מובילה לכתובת: “לא מצאנו את מה שחיפשת”.

בצהרי יום חמישי, 28.10.2021, פניתי במייל אל רשות התקשוב הממשלתי אולם עד למועד פרסום הידיעה לא התקבלה תגובה כלשהי ולא תוקנה התקלה.