פורסמו הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השני של 2014

דו”ח רבעוני של ה-  Census Bureau במשרד המסחרהאמריקני אומר כי הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”בברבע השני של 2014 הסתכמו ב- 75 מיליארד דולר.

מדובר בגידול של 4.9% לעומת הרבע הראשון של שנת 2014.

כלל המכירות הקמעונאיות ברבע השני של השנה הנוכחית בארצות הברית הסתכמו ב- 1,174.1  מיליארד דולר, גידול של 2.3% לעומת הרבע הראשון של שנת 2014.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השני של 2014 גדלו בשיעור של 15.7% לעומת הרבע השני של 2013 ואילו כלל המכירות הקמעונאיות גדלו באותה תקופה ב- 4.4%.

הוצאות המסחר האלקטרוני הקמעונאי בארה”ב ברבע השני של 2014 היוו 6.4% מתוך כללהמכירות הקמעונאיות.