פורסם מכרז חדש של רשות האכיפה והגבייה למתן שירותי אבטחת מידע

פורסם מכרז חדש של משרד המשפטים/רשות האכיפה והגבייה מכרז 04/23 למתן שירותי אבטחת מידע. מועד ההגשה האחרון הוא 7 ביוני 2023.

בנוסח המכרז נאמר כי “רשות האכיפה והגבייה מופקדת על ניהול מערכת ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות. בארץ קיימות 25 לשכות הוצאה לפועל הפזורות ברחבי הארץ וכן משרדי הנהלה נוספים במספר מקומות.

“ברשות האכיפה והגבייה פועלות שתי מערכות מחשוב מרכזיות המשרתות כאלף משתמשים בלשכות ההוצאה לפועל ובמרכז לגביית קנסות ואגרות. תחזוקת חלק מהמערכות מבוצעת במיקור-חוץ.

“המערכת המרכזית המשרתת את לשכות ההוצאה לפועל ברשות האכיפה והגבייה, “כלים שלובים“. המערכת מבוססת כולה על טכנולוגיית מיקרוסופט בארכיטקטורת SOA.

“המערכת מאפשרת גישה למשתמשים פנימיים של הרשות, משתמשים חיצוניים דרך האינטרנט ומספקת ממשקים רבים למערכות וגופים שונים.

“קיימות מערכות מטה שונות המשרתות רק את משתמשי המטה ברשות האכיפה והגביה. מערכות מגוונות אלו הינן בטכנולוגיית מיקרוסופט או מג’יק ומותקנות על שרתי  Windows Server  במטה הרשות.

“המשרד מעמיד שירותים לציבור הרחב באמצעות אתר Web בו ניתן לבצע תשלום עבור קנסות של המרכז לגביית קנסות באמצעות שוה”ם (שרת התשלומים של הממשלה)  ומידע כללי על פעילות הרשות.

“כל מערכות המחשוב הפועלות כיום ברשות האכיפה והגבייה מתופעלות ומתוחזקות ע”י ספקים שונים במיקור-חוץ. התמיכה במשתמשים ברשות האכיפה והגבייה ניתנת בכמה רמות ע”י ספקים שונים”.