פורסם מכרז חדש להקמה והפעלת חנות מרכול אינטרנטי (ביתן 103 אזור שיקום ביה”ח) במרכז הרפואי ע”ש חיים שיבא בתל השומר

פורסם מכרז חדש להקמה והפעלת חנות מרכול אינטרנטי (ביתן 103 אזור שיקום ביה”ח) במרכז הרפואי ע”ש חיים שיבא בתל השומר. המועד האחרון להגשת הצעות הוא  26 בדצמבר 2022.

בנוסח המכרז נאמר בין השאר כי “המרכז הרפואי שיבא בתל השומר מזמין מציעים להגיש הצעות להקמה והפעלת מרכול אינטרנטי בלבד לממכר מוצרי מרכול לכלל הציבור פנים וחוץ לביה”ח כאשר לא תינתן מכירה פיזית פרונטאלית כלל. המיקום שביה”ח ייעד הינו מבנה של שטח כולל בגודל 260 מ”ר בצד הדרומי בשל ביה”ח כאשר יש להסב את מקום האחסון הקיים למרכול אינטרנטי אשר במסגרתו ימכרו אונליין מוצרי מרכול לכלל הציבור.

“מטרת המכרז הינה מתן מענה לכלל אוכלוסיית עובדי ביה”ח, מטופלי ביה”ח ומשפחותיהם וכן לדיירים השוהים בתוך ובקרבת ביה”ח.

“המרכז הרפואי מעוניין להרחיב את היקף הפעילות המסחרית ולאפשר לציבור הרחב בביה”ח ומחוצה לו ליהנות משירות משלוחים של מוצרי מרכול אונליין.

“השוכר מתחייב לא לייצר מפגעים סביבתיים לדיירים בסביבה הסמוכה. השוכר מתחייב לדאוג לכל האמצעים האינטרנטיים לשיווק ומכירה של מוצרי החנות.

“באחריות השוכר לדאוג על חשבונו לאישורי משרד הבריאות לממכר מזון, רישיון עסק, כיבוי אש וכל אישור שדורש הרשות לצורך הנפקת רישיון עסק.

“השוכר ידאג כי מחירי המוצרים הנמכרים יהיו בדומה למחירי הרשת ותוענק לעובדי ביה”ח הנחה מהמוצרים הנמכרים על ידו בשיעור של עשרה אחוזים לפחות”.

“יש לנהל את בית העסק בהתאם לכללי הכשרות. חובה להציב בחזית החנות (במקום בולט) תעודת כשרות תקפה מטעם רבנות מוסמכת. עוד יובהר, כי השוכר יישא בכלל ההוצאות הכרוכות בשמירה על כשרות בבית העסק”.