פורסם מכרז אתגר מטעם וועדת הבחירות המרכזית לכנסת בנושא פריסה, הפעלה ותחזוקה של מערכת לתיוג, מעקב ובקרה אחר ציוד בחירות [מע’ עצמאית למעקב, בקרה ותיעוד, אחר מיקום מאות אלפי מוצרי ותוצרי בחירות שונים בכל רגע נתון, בפריסה מקומית וארצית]

14:02 25.09.2020

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: וועדת הבחירות המרכזית לכנסת

נושא המכרז: מכרז אתגר בנושא פריסה, הפעלה ותחזוקה של מערכת לתיוג, מעקב ובקרה אחר ציוד בחירות [מכרז אתגר הוא מכרז המבקש למצוא פתרונות להתמודדות עם אתגרים הניצבים בפני עורך המכרז. מכרזי אתגר מתמקדים בהצגת הבעיה תוך הימנעות מהגדרה ממוקדת של הפתרון הנדרש ומאפייניו, וזאת במטרה לאפשר לרעיונות שונים, חדשניים, ומקוריים להתמודד במסגרת המכרז]

מס’ המכרז: 7/24

תאריך פרסום: 24 בספטמבר 2020

מועד אחרון: 10 בנובמבר 2020

הערות: האתגר הוא הצעת מערכת עצמאית למעקב, בקרה ותיעוד, אחר מיקומם של מאות אלפי מוצרי ותוצרי בחירות שונים, לרבות – מעטפות, שקיות, פרוטוקולים, מזוודות או קלפיות בכל רגע נתון, בפריסה מקומית וארצית.

על המציע להיות בעל יכולת לפרוס את המערכת במספר אתרים במקביל תוך שעות בודדת מרגע קבלת מקום האתר וכן לדאוג לקיפולה תוך מספר שעות מרגע קבלת ההוראה מהוועדה. כמו כן המערכת צריכה להיות בעלת יכולת לטפל במאות אלפי פריטים בו-זמנית.

כחלק מהליך המכרז, ועדת הבחירות מתכוונת לערוך פיילוט, על מנת לבחון את פעולת המערכת המוצעת. בעת הפיילוט יערך מעקב משוער אחר כ- 2,000 מעטפות וכן כ- 5,000 פריטי בחירות )כגון: שקיות ביטחון; פרוטוקול מקור; פרוטוקול העתק; ושתי רשימות בוחרים).