פורסטר ריסרץ’: שוק המדיה החברתית באירופה יגיע ל- 4.3 מיליארד אירו ב- 2019

Western European Social Media Marketing Forecast, 2014 To 2019, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research  שפורסם ב- 8 בספטמבר 2014 אומר כי  שוק המדיה החברתית באירופה צפוי לגדול מהיקף של 2.6 מיליארד אירו בשנת 2014 להיקף של  4.3 מיליארד אירו בשנת 2019.

לדברי חברת המחקר פורסטר ריסרץ’ מדובר בשיעור גידול שנתי מצטבר של 10.5%.

התחזית של פורסטר מתייחסת ל- 17 מדינות במערב אירופה.

ההוצאות על שיווק במדיה חברתית מונעות מהשימוש המוגבר של צרכנים במכשירים ניידים.

פרסום מדיה חברתית נייד [social mobile advertising] צפוי לגדול בחמש השנים הקרובות בשיעור גידול שנתי מצטבר של 20%.

בשנת 2019 צפוי סכום של כ- 3,540 מיליון אירו, או 82% מכלל ההוצאות – להגיע ממכשירים ניידים לעומת סכום של 772 מיליון אירו (או 18%) שיגיע ממחשבים נייחים.

המגמה בולטת במיוחד בבריטניה ובגרמניה שם צפוייה ההוצאה ממחשבים נייחים לקטון בשנים הקרובות בשיעורים 17.9%(-) ו- 14.4%(-), בהתאמה.