פורסטר ריסרץ’: המכירות הקמעונאיות המקוונות באירופה ימשיכו בגידול דו-ספרתי בשנים 2013-2018

European Online Retail Forecast: 2013 To 2018, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research  אומר כי המכירות הקמעונאיות המקוונות באירופה ימשיכו בגידול דו-ספרתי בשנים 2013-2018.

בתקופה הזו יגדלו המכירות הקמעונאיות המקוונות באירופה בשיעור גידול שנתי מצטבר של 12%.

לדברי חברת המחקר, המכירות הקמעונאיות המקוונות באירופה ממשיכות להיות גדולות יותר מאלה שאינן באמצעות האינטרנט.

השווקים בדרומה של אירופה (דוגמת איטליה וספרד) יגדלו בקצב מהיר יותר מאלה שבצפונה של היבשת.

כמו כן מצביע הדו”ח על גידול מתמשך במכירות קמעונאיות מקוונות המבוצעות באמצעות מכשירים ניידים. קרוב למחצית מכלל הרכישות הקמעונאיות המקוונות במדינות EU-7 יהיו בשנת 2018 רכישות שבוצעו באמצעות טלפונים חכמים (סמרטפונים) או מחשבי לוח (טבלטים).

פורסטר מעריכה כי אחוז משתמשי האינטרנט באירופה שירכשו באופן מקוון יגדל מ- 65% בשנת 2013 ל- 75% בשנת 2018.

הדו”ח מתייחס ל- 17 מדינות באירופה ו- 22 קטגוריות.