פורסטר ריסרץ’: המכירות המקוונות בארה”ב בתקופת חגי סוף השנה האזרחית 2012 ימשיכו לגדול בשיעור גידול דו-ספרתי

US Online Holiday: Retail Sales Forecast, 2012, דו”ח של חברת המחקר Forrester Research שפורסם ב- 8 בנובמבר 2012, מצביע על כך שהמכירות המקוונות בארצות הברית בתקופת חגי סוף השנה האזרחית 2012 ימשיכו לגדול בשיעור גידול דו-ספרתי.

לדברי חברת המחקר יסתכמו המכירות בנובמבר ודצמבר ב- 68.4 מיליארד דולר, גידול של 15% לעומת המכירות המקוונות בתקופה המקבילה ב- 2011.

בשנת 2011, חמש מאות הקמעונאים המובילים חוו שיאי תעבורה במהלך חג ההודיה (Thanksgiving) [השנה ב- 22.11.2012], ב”יום שישי השחור” (Black Friday) המצויין למחרת חג ההודיה [השנה ב- 23.11.2012] ובסייבר מנדיי (Cyber Monday), המצויין ביום שני הראשון שלאחר חג ההודיה [השנה ב- 26.11.2012]. בכל אחד משלושת הימים הללו היו יותר מ- 170 מיליון מבקרים ייחודיים אמריקנים ברשת שהניבו יחידו יותר מ- 2.5 מיליארד דולר בקניות מקוונות. פורסטר צופה שהמגמה הזאת תימשך גם השנה.