עיריית רמת השרון פירסמה קול קורא לעבודה בעניין בחינה והצגה של השפעת מטרדים הנגרמים ע”י טיסות מעל העיר

עיריית רמת השרון פירסמה (13.9.2023) קול קורא “לאיתור גופים בעלי ניסיון, יכולת ומומחיות לצורך בחינת והצגת השפעת המטרדים הנגרמים על ידי מעבר של טיסות מעל העיר רמת השרון, כמו גם הצגת נתיבי טיסה חלופיים, תוך הצגת שילוב מומחיות בין תחום התעופה ובין מומחיות בבחינת והצגת השפעות מעבר טיסות על איכות הסביבה, איכות החיים, בריאות התושבים והתוצאות הכלכליות הנובעות מכך”.

מוזמנות לגשת לקול קורא חברות בעלות ניסיון מוכח בתחום הפעילות. מועד ההגשה האחרון הוא 12.10.2023.

“מטרות הקול קורא: העירייה פועלת להשבת מצב אשר שרר ברמת השרון טרום התפרצות מגפת הקורונה. באותה העת, לא היה מעבר של טיסות מעל רמת השרון בתדירות גבוהה ואף בכלל. כפי שידוע למיטב ידיעתה של העירייה, כלל הטיסות או לפחות מרביתן טסו בנתיב אשר נמצא צפונית לרמת השרון.

“מטרת הקול קורא הינה להביא להתקשרות עם אדם או גוף, שיוכלו לספק חוות דעת מקיפה ומקצועית בעניינים המפורטים לעיל ולהלן, ואשר אותה ניתן יהיה להציג, ולעשות בה שימוש, במסגרת ההידברות עם גופים ממשלתיים וסטטוטוריים רלבנטיים. כמו גם במסגרת ובתמיכה בהליכים משפטיים, ככל שהעירייה תחליט לנקוט בהם לצורך כך.

“יובהר כי לא יתאפשר קיום סקרים ו/או שיתוף ציבור מול קהל התושבים בעיר.

“ניתן לפעול מכוח עבודה זו אך ורק בנושא טיסות מעל העיר רמת השרון.

“[…] ככל שיידרש המציע ע”י העירייה ו/או עו”ד מטעמה של העירייה, להגיע לבית משפט בישראל לצורך מתן עדות מומחה בבימ”ש לצורכי ייצוג, הוצאות הטיסה לארץ ימומנו על ידי העירייה.

“[…] תשומת לב המציע כי מדובר בפרוייקט מאוד דחוף ונדרשת זמינות מידית לטובת הפרויקט וזמני תכנון וביצוע קצרים מאוד”.