עיריית רמת השרון: מכרז להתקנה, שירות ותחזוקה של רשת אלחוטית בבתי-ספר וברחבי העיר

הגוף המפרסם: עיריית רמת השרון

נושא המכרז: מכרז להתקנה, שירות ותחזוקה של רשת אלחוטית בבתי-ספר וברחבי העיר

מס’ המכרז: 443/16

מועד אחרון: 21 בספטמבר 2016

הערות: מציע שהצעתו תוכרז כהצעה הזוכה יידרש לבצע את כל הפעולות הנדרשות לצורך התקנת רשת אלחוטית בבתי-הספר ברחבי העיר, להתקין נקודות גישה (access point) ברחבי העיר (בה כבר קיימת קיימת רשת אלחוטית).

בין היתר, יהיה על הזוכה לבצע את השירותים הבאים: לספק נקודות גישה למקומות עליהם תורה העירייה ובהתאם לאחת החלופות המוצעות; לתת אחריות מלאה לתקופה של שנה עבור ציוד ה- outdoor ונקודות הרשת החיצוניות והפנימיות ולציוד ה- indoor אחריות מלאה עד שלוש שנים לאחר הכרזת המוצר End of sale ע”י היצרן וזאת לכל המוצרים אשר יסופקו על ידו בתקופת ההתקשרות.

בפני המציעים ישנן שתי אפשרויות: לספק נקודות גישה אשר יש ביכולתן להתחבר למערכת הניהול הקיימת מערכת מסוג  Ruckus או  לספק מערכת ניהול חדשה ולהחליף את כל נקודות הגישה הקיימות בעיר כיום (90 במספר) והכל על חשבונם תוך גילום הדבר בהצעת המחיר.

כמות נקודות הגישה אותה בכוונת העירייה לרכוש במסגרת מכרז זה עומדת על 400  (הערכה)  ביחס לבתי-הספר. אין בכמות האמורה בסעיף זה או בכל סעיף אחר במסגרת המכרז כדי התחייבות של העירייה להזמין שירותים,  מוצרים או עבודות בהיקף כלשהו ומטרתה לעזור למציעים לצורך הגשת ההצעה בלבד. אין בכוונת העירייה לרכוש את 400  נקודות הגישה בפעם אחת והיא תעשה זאת מעת לעת על-פי צרכיה והתקציב אשר יעמוד לרשותה. האמור חל גם על רכישות מעת לעת של נקודות גישה להתקנה ברחבי העיר.

ההתקשרות עם הזוכה תהיה לתקופה של 24 חודשים ממועד חתימת החוזה עימו כאשר לעירייה זכות הברירה להאריך את ההתקשרות לשלוש תקופות נוספות של 12 חודשים כל אחת. העירייה שומרת לעצמה את האפשרות, ככל שתמצא לנכון לעשות כן, לפצל את הזכיה בין מספר מציעים כך שכל אחד יבצע חלק מהעבודות הנדרשות במכרז.