עיריית רמת השרון: מכרז להספקה, התאמה, תפעול ותחזוקת מערכות ליבה מוניציפליות

הגוף המפרסם: עיריית רמת השרון

נושא המכרז: מכרז להספקה, התאמה, תפעול ותחזוקת מערכות ליבה מוניציפליות

מס’ המכרז: 327/12

מועד אחרון: 4 בספטמבר 2012 [מועד חדש]

הערות: השירות המבוקש במכרז הוא הספקה, התאמה, תפעול ותחזוקת מערכות ליבה מוניציפאליות עבור העירייה כולל המודול הפיננסי, מודול ההנדסה, מודול רישוי ופיקוח, מודול משאבי אנוש, מודול חינוך ומודול רווחה ומערכות תשתית נוספות ובכלל זה אינטגרציה, ממשקים, פיתוחים והתאמה לדרישות העירייה. כמו כן שירותי הפעלה, החזקה, תמיכה, גיבוי ועדכון של מערכות הליבה לאורך תקופת ההתקשרות. בנוסף, הכשרת הצוות המקצועי מטעם העירייה כולל הפעלת המערכת ע”י עובדי העירייה באתר העירייה, הדרכות משתמשים, פיתוחי התאמה והסבות מידע ממערכות ממוחשבות קיימות.

על המערכות המוצעות להיות כאלו אשר הופעלו והתנסו (מוצר מדף) עם אפשרות לביצוע התאמות מיוחדות לעירייה ולענות על דרישות תקניות כלליות המקובלות בענף המחשוב בארץ ובעולם.

המערכת המוצעת צריכה להיות במתכונת תהליכי עבודה: המערכת תלווה ותנחה את ביצוע הפעילויות השונות בכל השלבים הנדרשים ותוביל את המשתמש באמצעות מסכי העבודה השונים, בהתאם לפרמטרים המאפיינים את המקרה. יכולת זו של המערכת תהיה למשתמשים שונים במודולים שונים של המערכת.

המערכת המוצעת צריכה להיות בעלת גמישות תפעולית רבה תוך ראיה של תהליכים העשויים להשתנות וצרכי מידע שונים ומשתנים (לדוגמה, ניתן יהיה לאחזר מידע בצורות גמישות ולשנות תהליכים בצורה נוחה).

אבטחת המידע של המערכת תתבסס על רמות אישורים שונות הן ברמת התהליכים (נגישות לתוכניות כאלו ואחרות) והן ברמת התוכנית (נגישות לרשומות ושדות מסויימים). אחזור מידע ובקרה יהיו מובנים במערכת. כך יוכל כל משתמש (בכפיפות לאישורים) לאפיין צרכי מידע שונים, הן קבועים והן אד-הוק. המערכת תפיק התרעות (מוגדרות מראש) על מקרים שהוגדרו כבעייתיים ותדרוש תגובות בהתאם.

בין דרישות הסף: המציע צריך להיות בעל ניסיון מוכח בתחום מתן שירותי מערכת מידע לשתי עיריות לפחות, שאחת מהן מונה 50,000 תושבים לפחות; מערכת הליבה של המציע ו/או של מי צירף להצעתו, מותקנת ופועלת בשתי רשויות מקומיות לפחות שאחת מהן מונה 50,000 תושבים לפחות.