עיריית נס ציונה: מכרז לאספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של שירותי תקשורת וציוד רט”ן

הגוף המפרסם: עיריית נס ציונה

נושא המכרז: מכרז לאספקה, התקנה, הפעלה ותחזוקה של שירותי תקשורת וציוד רט”ן

מס’ המכרז: 4/16

תאריך פרסום: 27 במארס 2016

מועד אחרון: 4 במאי 2016

הערות: בין השירותים הנדרשים: מתן שירות שוטף וביצוע שיחות טלפון, מסרונים, תכונות ושירותים מתקדמים בישראל ובחו”ל; חבילות גלישה עם האטת קצב בחריגה בהתאם לבחירת העירייה בקצבים של 2MB, של 5MB  ושל 10MB עבור המנויים של העירייה עם אפשרות מעבר בלתי מוגבל של המינויים בין חבילות הגלישה;  הקמה והפעלת רשת VPN  של העירייה לשיחות טלפון, דוא”ל וכד’; התחייבות לכיסוי קליטה ושידור מרבי באתרי העירייה ובהתאם להוראות רישיון הספק המציע; שירות תיקונים ואחריות לכל טלפוני הרט”ן הקיימים של העירייה וטלפוני רט”ן עתידיים נוספים ככל שיירכשו על ידי העירייה מהספק ו/או גורם אחר.

הקבלן הזוכה יידרש לספק דו”חות חיוב במספר חתכים ובהם  פירוט עלויות, פירוט שיחות,  דו”ח שיוך למסלולים, דו”ח פירוט התחייבויות ועוד ולהגיש דיווחים על פי דרישות העירייה.  כמו כן יידרש הקבלן הזוכה לספק לעירייה נגישות בממשק WEB לדו”חות השונים בגישה חופשית למערכת הדיווחים של הקבלן.

הספק הזוכה מתחייב לספק את חבילות השירות והתחזוקה לכל ציוד הרט”ן הקיים ושיהיה קיים בידי העירייה בתקופת ההסכם, בין אם ציוד הרט”ן נרכש מהזוכה, ובין אם לאו.

החומרה והתוכנה של תכולת הפרויקט אשר תסופק ע”י הזוכה תהיה בבעלות העירייה

ו/או יינתן לעירייה רישיון שימוש מתאים לצרכי פעילות הציוד והיישומים לפרק זמן בלתי מוגבל.

בין תנאי הסף: מציע בעל רישיון משרד התקשורת בישראל לפי חוק הבזק למתן שירותי רדיו טלפון נייד )רט”ן) בשיטה התאית (סלולרית);  מציע המפעיל רשת תאית סלולרית התומכת בכל טלפוני הרט”ן העירייה;  המציע הוא בעל ניסיון בכל אחת מהשנים 2015 , 2014 , 2013 )מינואר ועד דצמבר בכל שנה( באספקת שירותי התקשורת והתחזוקה הנדרשים במכרז;  ניסיון באספקת שירותי תקשורת ותחזוקת מכשירי רט”נ בשנים 2015 , 2014 לפחות לשלוש רשויות מקומיות המשתמשות כל אחת ב- 200 מכשירי רט”ן לפחות בכל רשות, והמפעילים שירותי תקשורת לטלפוניה, מסרונים וגלישה לרשתות נתונים.

תקופת ההתקשרות הינה 36 חודשים מיום חתימת העירייה על ההסכם. העירייה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות לשתי  תקופות נוספות של שנה או חלק ממנה, ובתנאי שכל תקופת ההתקשרות לרבות שנות האופציה לא תעלה על 5 שנים. תקופת סיום ההתקשרות הינה אחידה לכל המינויים, לרבות מינויים שיתווספו במהלך תקופת ההתקשרות או לתקופה הנוספת.