עיריית מודיעין מכבים רעות: מכרז פומבי לאספקה ותחזוקה של מערכת קשרי לקוחות (CRM) ומערכות נלוות עבור העירייה

עיריית מודיעין מכבים רעות מבקשת לקבל הצעות עבור מכרז פומבי מס’ 4/23
לאספקה ותחזוקה של מערכת קשרי לקוחות (CRM) ומערכות נלוות עבור העירייה. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 14 במאי 2024.

מדובר ב”אספקת מערכות המחשוב, לרבות ציוד מרכזי במערכות /תוכנות המיועדות לניהול מהסוג המתאים לדרישות הספציפיות במכרז זה ובאיכות טכנולוגית בהתאם למוגדר במפרט הטכני וברמה טכנולוגית מתקדמת וגבוהה בהתאם לקיים בשוק; הקמה, הסבה, הטעמת המערכת (ללא כל תוספת עלות בגין עצם ההסבה וההטמעה וללא כל תוספת עלות מן המפורט במסמכי הצעת המציע”.

“בנוסף לאמור לעיל ולמען הסר ספק יובהר כי ‘העבודות’ כוללות את כל פעולות העזר, פעולות הלוואי ופעולות ההכנה הנדרשות לביצוען כל מנת לבצע ולמסור לעירייה את התוצר המתבקש לאור דרישות מפרט הטכני, ובין היתר כוללות בתוכן ביצוע הפעולות כגון: אספקת כוח אדם מיומן, הפעלה וטיפול בהתקשרויות עם ספקים/קבלני משנה ככל שהדבר יהיה רלבנטי, אספקת תוכנות והחומרים הדרושים לביצוע העבודות, ביצוע הרצה ובדיקה של המערכת לאחר ביצוע העבודה, ביצוע פעולות תיעוד, דיווח וכן, מול כל גורם רלבנטי ומוסמך אחר, פרטי או ציבורי. כן כוללות ה’עבודות’ טיפול בכל ההוצאות והתשלומים הנדרשים, וכן טיפול בנושאים הניהוליים והאדמיניסטרטיביים, רישיונות ולרבות איסוף אינפורמציה, לימוד ותכנון העבודה ובניית מערכי עבודה, תוכניות שנתיות ולוחות זמנים בתיאום עם העירייה/מפקח, טיפול בהסמכות המקצועיות הנדרשות לביצוע העבודות בין אם צוינו במסמכי המכרז וההסכם ובין אם נובעים מאופי העבודה ו/או הדינים ו/או התקנים ו/או הנחיות החלות בתחום העבודות נשוא המכרז, וכן כפי שיפורט באופן ספציפי במסמכי המכרז”.

“עדכון המערכות ווידוא עמידתן ברמה טכנולוגית גבוהה מתקדמת ועדכנית הקיימת בשוק, נכון לזמן ביצוע העבודות. יודגש בעניין זה כי בכל הקשור למערכות ותוכנות CRM והתוכנות הנלוות המסופקות. הדבר יעשה בשים לב לכך שבתחום זה קצב ההתפתחות הינו מהיר ומתווספים לשוק פתרונות ו/או חידושים טכנולוגיים ובכל זמן קצר ‘מתעדכן’ השוק בטכנולוגיות משוכללות וחדישות, ועל הספק להיות מעודכן ומעורה בהתפתחויות אלה ולדאוג כי המערכות אשר יתקין תהינה ברמה טכנולוגית גבוהה, מתקדמת וחדישה”.

“יובהר ויודגש לתשומת לב המציעים – העבודות תתבצענה בתוך מתחם ומבנה בעל רגישות ציבורית וביטחונית, אשר מאויש ופעיל במשך 24 שעות ביממה בכל ימי השבוע, על כל המשתמע מכך, ובאחריות הספק אשר יזכה לפעול באופן מותאם להיותו של המבנה פעיל ומאוכלס ולאופי הפעילות המתבצעת בו ולנקוט בכל הפעולות /ההתאמות הנדרשות בעניין זה”.