עיריית חיפה: מכרז לפיתוח מערכת קשרי לקוחות מבוססת MS Dynamics CRM
הגוף המפרסם: עיריית חיפה
נושא המכרז: מכרז לפיתוח מערכת קשרי לקוחות מבוססת MS Dynamics CRM
מס’ המכרז: 44/2013
תאריך פרסום: 19 בדצמבר 2013
מועד אחרון: 6 בינואר 2014
הערות: בכוונת עיריית חיפה להטמיע מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת MS Dynamics CRM במוקד העירוני ומערכת תהליכית בממשק למערכות התפעוליות. המערכות יחליפו את המערכות הקיימות היום ויפותחו עפ”י איפיוני המערכת שבמכרז. ממשקים למערכות תפעוליות יהיו מבוססי W.S. למערכות Java – Oracle של החברה לאוטומציה במינהל השלטון המקומי.
מערכת ה- CRM בנושא תהליכי עבודה נועדה לאפשר לעירייה לנהל את כל התהליכים הקשורים לפניות הלקוחות במחלקות התפעוליות (ארנונה, מים, שלטים, חינוך, תקבולים וכו’) וליזום תהליכי עבודה. במקביל יקבל הלקוח עדכון לגבי מצב פנייתו ומצב הטיפול בה.