עדכון של IBM Digital Analytics Benchmark לגבי חג המולד (25.12): גידול של 8.3% במכירות המקוונות בארה”ב; הרכישות באמצעות מובייל גדלו ב- 20%

דו”ח שלIBM Digital Analytics Benchmark   שפורסם ב- 26 בדצמבר 2014 כולל פרטים חדשים לגבי הרכישות של האמריקנים במהלך חג המולד שהתקיים יום קודם לכן.

הדו”ח קובע כי השנה חל גידול של 8.3% במכירות המקוונות בהשוואה לחג המולד בשנת 2013.

הרכישות באמצעות מובייל גדלו השנה בשיעור של 20% בהשוואה לשנה הקודמת.

מכשירים ניידים הניעו יותר ממחצית (57.1%) מכלל התעבורה המקוונת (גידול של 18.6% לעומת השנה שעברה) ואחת מתוך כל שלוש (34.8%) רכישות מקוונות (גידול של 20.4% לעומת השנה הקודמת).

ערך ההזמנה הממוצעת השנה היה 100.33 דולרים, גידול של 6.2% לעומת ערכה של הזמנה ממוצעת בחג המולד בשנת 2013. הצרכנים קנו בממוצע 3.5 פריטים בהזמנה, ירידה של 1.4%(-).

הטלפונים החכמים הניעו 40.6% מכלל התעבורה המקוונת, יותר מפי 2.5 לעומת מחשבי לוח (טבלטים) שהיוו 15.9% מכלל התעבורה המקוונת.

המכירות באמצעות טבלטים היוו 18.4% מכלל הרכישות המקוונות לעומת הסמרטפונים – 16.3%, הבדל של 12.4%.

עם זאת נמשכת החווייה המקוונת המסורתית: תעבורת מחשבים אישיים נייחים היוותה 42.6% מכלל התעבורה המקוונת ו- 65.2% מכלל הרכישות המקוונות. הצרכנים הוציאו יותר כסף במהלך הרכישות המקוונות שלהם מהמחשב האישי (107.72 דולרים) לעומת המכשירים הניידים (88.70 דולרים), הבדל של 21.4%.