סקר של Tata Communications: התלות העצומה באינטרנט היא בעלת השלכות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות; ה- Fear of Missing Out, FOMO: תופעה הנמצאת בגידול שלא ניתן לעוצרו

Connected World II, דו”ח המבוסס על סקר בינלאומי של חברת Tata Communications  שממצאיו פורסמו ב- 30 בספטמבר 2014 אומר כי 64% מהנשאלים מצביעים על כך שכתוצאה מהיעדר גישה לאינטרנט הם סובלים מ- Fear of Missing Out, FOMO, תופעה הנמצאת בגידול שלא ניתן לעוצרו.

תועפת ה- FOMO ככלל היא תופעה עולמית הקשורה לטכנולוגיות מודרניות ולשירותי רשתות חברתיות.

מקרב אותם 64% הרי שתושבי אסיה הם המובילים (80%) בתחושות שליליות לגבי מצב של היעדר גישה לאינטרנט ולטכנולוגיות החדישות.

מהסקר עולה כי התלות העצומה באינטרנט היא בעלת השלכות פסיכולוגיות ופיזיולוגיות.

אחד מכל ארבעה אמריקנים אומר שלא ישרוד יותר מחמש שעות מבלי להשתמש באינטרנט על בסיס יומי.

המשתמשים במדינות השונות מוכנים לוותר על דברים אחרים ובלבד שיוכלו להמשיך ולהיות מחוברים ובמיוחד על אלכוהול (28%) וטלוויזיה (26%).

הסקר העלה כי כשליש מהמשתמשים במדינות השונות מקדישים שש שעות או יותר ביום בפעילויות שונות הקשורות לאינטרנט. באסיה הדבר בולט ביותר כש- 46% מההודים ו- 43% מתושבי סינגפור מקדישים יותר משש שעות ביום וזאת לעומת ממוצע עולמי של 29%. תושבי אסיה הם גם בעלי התלות הגדולה ביותר באינטרנט.

77% מהנשאלים במדינות השונות סבורים שהיתרון הגדול ביותר של האינטרנט הוא ביכולתו לחבר אנשים ברחבי העולם במהירות שלא תיאמן.

הסקר הקיף 9,417 נשאלים משש מדינות: צרפת, גרמניה, הודו, סינגפור, ארצות הברית ובריטניה.