סקר של Tata Communications: אחד מכל ארבעה אמריקנים אומר שלא ישרוד יותר מחמש שעות מבלי להשתמש באינטרנט על בסיס יומי

Connected World II, דו”ח המבוסס על סקר בינלאומי של חברת Tata Communications  שממצאיו פורסמו ב- 30 בספטמבר 2014 אומר כי אחד מכל ארבעה אמריקנים מעיד על עצמו שלא ישרוד יותר מחמש שעות מבלי להשתמש באינטרנט על בסיס יומי.

מהסקר עולה עוד כי האמריקנים אמוציונלים מאוד לגבי החיבור שלהם לאינטרנט.

54% מהנשאלים בארה”ב אמרו כי יש להם תחושות של פחדים, כעסים וחרדות כאשר מנתקים אותם (מסיבה כלשהי) מהאינטרנט.

אחד מכל עשרה אמריקנים בגילים 15-45 מקדישים יותר מ- 12 שעות ביום לאינטרנט, מרביתם נערי כל מושג כיצד האינטרנט פועל.

המשתמשים בארצות הברית הם הכי פחות מתרשמים מטכנולוגיית מחשוב לביש כששיעור ההתעניינות עומד על 12%.

כ- 30% מקרב הנשאלים בני 15-35 בארה”ב אמרו כי יהיו מוכנים לוותר על צפייה בטלוויזיה (באופן המסורתי) תמורת זמן מקוון. משיבים מבוגרים יותר מוכנים לוותר על שתייה בירה/יין כדי להישאר מחוברים לאינטרנט: 31% מוכנים לוותר על אלכוהול תמורת אינטרנט.

64% מהנשאלים במדינות השונות מצביעים על כך שכתוצאה מהיעדר גישה לאינטרנט הם סובלים מ- Fear of Missing Out, FOMO, תופעה הנמצאת בגידול שלא ניתן לעוצרו.

תועפת ה- FOMO ככלל היא תופעה עולמית הקשורה לטכנולוגיות מודרניות ולשירותי רשתות חברתיות.

הסקר הקיף 9,417 נשאלים משש מדינות: צרפת,  גרמניה,  הודו,  סינגפור,  ארצות הברית  ובריטניה.