סקר של Harris Poll עבור IBM Security: רק 38% מעובדי המימשל האמריקני [ברמה של המדינה (State) וברשויות המקומיות] עברו הכשרות לגבי מניעת תופעת הכופרה [Ransomware ]

14:43 28.02.2020

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: ,

ביום חמישי בצהריים דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: מחקר חדש של IBM Security המתפרסם היום (27.2.2020): רק 38% מעובדי המימשל האמריקני [ברמה של המדינה (State) וברשויות המקומיות] עברו הכשרות לגבי מניעת תופעת הכופרה [Ransomware ]; שני-שלישים מעובדי המימשל הביעו דאגה לגבי התקפות סייבר על מקומות העבודה שלהם (יותר מדאגה לגבי אסונות טבע והתקפות טרור); איומים נגד הבחירות הם בין הדאגות המובילות שלהם השנה (שהיא שנת הבחירות לנשיאות ארה”ב).

בהודעה שפירסמה חברת IBM היא מצטטת מתוך ממצאי מחקר של Emsisoft לפיהם  יותר ממאה ערים בארצות הברית נפגעו כתוצאה מאירועי כופרה בשנת 2019. ואולם, ממצאי המחקר מצביעים על כך שמדובר אף בנפיצות גדולה יותר של התופעה: אחת מכל שישה משתתפים בסקר אמר כי הארגון שלו היה נתון למתקפת כופרה.

למרות הגידול במספר התקפות הכופרה הרי שמחצית מהנשאלים אמרו כי לא הבחינו בשינוי כלשהו ברמת המוכנות מצד המעסיקים שלהם לקראת פגיעה אפשרית בארגון.

לדברי 52% מהנשאלים לא היה כל שינוי בהיקף התקציבים המוקדשים לניהול התקפות סייבר וההתמודדות עימן.