סקר של Dell/Intel ב- 12 מדינות: ‘עתה – יותר מכל פעם בעבר – ה’משרד’ לא מוגדר עוד כשולחן עבודה בין קירות הארגון המעסיק’

The 2014 Global Evolving Workforce Study , סקר של החברות Intel ו- Dell שממצאיו פורסמו ב- 2 בדצמבר 2014 נערך בקרב 4,764 עובדים במישרה מלאה בארגונים קטנים, בינוניים וגדולים ב- 12 מדינות: ארצות הברית, בריטניה, צרפת, גרמניה, יפן, ברזיל, סין, הודו, רוסיה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות ודרום קוריאה.

עורכי הסקר אומרים כי ממצאיו מעידים שעתה – יותר מכל פעם בעבר – ה’משרד’ לא מוגדר עוד כשולחן עבודה בין קירות הארגון המעסיק. ה’חיבוריות’ [connectivity] מטשטשת את הגבולות בין החיים המקצועיים והחיים האישיים הפרטיים של העובדים כמו גם את הגבולות בין המכשירים של העסק למכשירים הפרטיים. אשר על כן יש לעובדים צורך בגישה שקופה לנתונים בי אם הם נמצאים פיזית במשרד, בביתם או בדרך וזאת על-מנת שיוכלו להישאר פרודוקטיביים.

באשר למכשירים הרי שנושא הביצועים היא העדיפות המובילה לגבי מה שהעובדים היו רוצים שיהיה במכשירים שלהם. מיקום העבודה אף הוא בעל השפעה על סוג המכשירים בהם נעשה שימוש.

Bob O’Donnell המייסד והאנליסט הראשי של TECHnalysis Research אמר כי “האתגר בפניו מחלקות טכנולוגיית מידע רבות ניצבות עתה הוא כיצד לנהל ולאבטח את המספר ההולך וגדל של מכשירים הנכנסים לארגון ויוצאים ממנו. הדבר מאלץ ארגונים רבים לחשוב-מחדש על הדרך בה הם מנהלים את המכשירים, ובמיוחד אלה שלא נרכשו או שנגישים לחלוטין ע”י ה- IT הארגוני”.