ספוילר: בקרוב צפוי מומחה הטלקום לפרסם ברכת שנה טובה ב-ל-ע-ד-י-ת!

יש להניח כי מומחה הטלקום אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ יפרסם בקרוב [במוצאי שבת, המלך יום ראשון או לכל המאוחר ביום שני עד כניסת החג] ברכת ‘שנה טובה’ לכל הקוראים, כפי שהוא נוהג לעשות זה שנים בערב ראש השנה, בערב פסח ובערב יום העצמאות.

סביר גם להניח כי הברכה תספר בשבחי הישגי האתר שלו במהלך השנה העברית האחרונה, אולי אפילו יפתיע ויפרסם דברי פרידה חמים ונרגשים עם פרישתה של היועצת המשפטית דנה נויפלד [והמעבר שלה לשמש כיועמ”ש של משרד הבריאות], יספק נתונים מדהימים על מספרי המבקרים באתר שלו, יעדכן כי הוא יפרסם ידיעות במוצאי ראש השנה וכיפור וכי במהלך כל סוכות וחול המועד ימשיך לעבוד, לשרת ולעדכן את קוראיו בחדשות טריות ומסעירות.

מן הסתם הוא גם ינזוף שוב, כהרגלו, בעובדי משרד התקשורת שאינם עובדים במהלך חול המועד ואינם “יוצאים לשטח” כדי לפקח ולראות מקרוב את המצב [למרות שהשנה יש בסך הכל 3 “חצאי ימי עבודה’ בחוה”מ]. במקום זאת הם פוגרים, כמו כל משרדי הממשלה.

כמו בכל 8.5 שנות קיום האתר שלו, כל זה צפוי להתפרסם תחת הסיווג “בלעדי”.  ולא משנה שכבר שנים אני טוען שמדובר בפיקציה מסויימת משום שהמטרה העיקרית של שיטת סיווגי האייטמים אצל אבי וייס [בלעדי, ראשונים לדווח, שיחת היום, נושא חם] מיועדת בעיקר להעלות/להוריד אייטמים בדף הבית שלו כדי להדגיש חשיבות אייטמים מסויימים על-פני אייטמים אחרים.

בכל מקרה, שנה טובה ומבורכת גם לאבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’: בפרפרזה על מה שאתה כותב, אני אומר – עשית לי את השנה!!!! סיפקת לי חומרים מצויינים לכתוב עליך. אל תתייאש, תמשיך בדרך הזאת ואני אמשיך לכתוב עליך, כאן, במסגרת זו.

* הערה לסיום: גם ר’ שמונה לתפקיד ראש השב”כ הבא במקום נדב ארגמן, וגם ר’ השני, שלא נבחר לבסוף לתפקיד, הם בוגרי קרן וקסנר. וגם ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון לאומי איל חוּלָתָא  שנבחר לאחרונה הוא בוגר קרן וקסנר. ואתה, אבי וייס, מחריש ולא אומר על כך דבר?!