סטרטג’י אנליטיקס: 67% מבעלי הסמרטפונים משתמשים בהם לביצוע שופינג

Sixty-seven percent of Smartphone Owners Use Devices In-Store – Consumer and Retailer Mobile Needs Explored, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 19 במארס 2013, בוחן את עתיד המסחר הנייד [mobile commerce] ומציג את האתגרים וההזדמנויות הטמונים בכך לקמעונאים המסורתיים [brick and mortar].

סקר שערכה חברת המחקר בארצות הברית, בריטניה וסין מצביע על כך שבעלי טלפונים חכמים (סמרטפונים) נוטים יותר מאשר בעלי feature phone להשתמש במכשיר שלהם כאשר הם מבצעים שופינג.

השימוש הביתי במכשירים מצביע על כך שלעיתים תכופות נעשה בהם שימוש כדי לחקרו ולבדוק מוצרים.

61% מבעלי הסמרטפונים מבצעים שופינג נייד מביתם.

לגבי השימוש שמחוץ לבית הרי שהדפוסים די דומים אם כי הנתון קצת יותר גדול: 67% מבעלי הסמרטפונים משתמשים בהם בעת היותם מחוץ לבית לביצוע שופינג.

פעילות השופינג האהודה הכי פחות לגבי כלל המכשירים היא נקודת הרכישה עצמה.