סטרטג’י אנליטיקס: מחצית מהוצאות הפרסום בבריטניה ב- 2015 תהיה על תחום הדיגיטל

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics  אומר כי מחצית מהוצאות הפרסום בבריטניה בשנה הנוכחית תהיה על תחום הדיגיטל.

חברת המחקר מעריכה כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי בבריטניה בשנת 2015 יסתכמו בכ- 8 מיליארד ליש”ט, גידול של 9.5% לעומת ההוצאות בתחום זה שהיו בשנה שעברה.

לעומת זאת ההוצאות על הפרסום המסורתי יגדלו בשנת 2015 בשיעור של 1.6% בלבד לעומת שנת 2014.

סטרטג’י אנליטיקס מנטרת 25 מדינות ולדבריה בריטניה תהיה המדינה הראשונה בה ייחצה סף ה- 50% של הוצאות פרסום דיגיטלי.

כלל הוצאות הפרסום בבריטניה צפויות לגדול בשנת 2015 בשיעור של 5.4% ל- 15.8 מיליארד ליש”ט.

סטרטג’י אנליטיקס אומרת עוד כי תחום הדיגיטל מהווה כיום שליש מהוצאות הפרסום במערב אירופה, 30% מההוצאות העולמיות וקצת יותר מרבע בארצות הברית.

דו”ח של App Annie/Kantar Retail אומר כי המובייל היווה 25% מהמכירות הקמעונאיות המקוונות בבריטניה בתקופת חג המולד 2014 והניב מכירות בהיקף כולל של 8 מיליארד ליש”ט.