סטרטג’י אנליטיקס: לראשונה, מספר בעלי אייפון האומרים כי ירכשו מכשיר נוסף של אותו מותג – ירד

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 25 באוקטובר 2012 אומר כי לראשונה מאז תחילת המכירות של iPhone בשנת 2007, מספר בעלי אייפון בארצות הברית ובמערב אירופה האומרים כי ירכשו בוודאות או בסבירות גדולה מכשיר נוסף של אותו מותג (כמכשיר הטלפון הנייד הבא שלהם) – ירד בשני המקומות.

בשנת 2012 רק 75% מבעלי האייפון במערב אירופה אמרו שירכשו את המכשיר הבא שלהם מחברת Apple לעומת 88% שאמרו זאת ב- 2011.

למרות הירידה הרי שחברת אפל ממשיכה לשמור על רמת רכישה חוזרת גבוהה [repeat purchase intention level] לעומת כל יצרן אחר.

מספר הנשאלים שאמרו כי סביר או בוודאות לא ירכשו את המכשיר הבא שלהם מחברת אפל – הוא נמוך.

יצוין כי בשלושת ימי מכירה הראשונים נמכרו יותר מחמישה מיליון יחידות של iPhone 5.