סטרטג’י אנליטיקס: הרבע השני של 2019: ירידה של 3%(-) במכירות הסמרטפונים העולמיות ל- 341.4 מיליון יחידות

Global Smartphone Shipments Dip 3 Percent in Q2 2019, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics שפורסם ב- 31 ביולי 2019 מצביע על כך שברבע השני של שנת 2019 חלה ירידה בשיעור של 3%(-) במכירות הסמרטפונים העולמיות ל- 341.4 מיליון יחידות. זאת לעומת מכירות של 350.4 מיליון יחידות ברבע השני של שנת 2018.

למרות הירידה מדובר בירידה בשיעור פחות חמור ממה שהיה עד כה, אומרים בחברת המחקר, ומציינים כי מדובר בהמשך התייצבות של השוק.

לדברי חברת המחקר, חברת סמסונג שמרה על המקום הראשון ואף הגדילה את נתח השוק שלה מ- 20% ל- 22% מכלל המכירות של טלפונים חכמים בעולם [עם מכירות של 76.3 מיליון יחידות לעומת מכירות של 71.5 מיליון יחידות ברבעון המקביל שנה קודם לכן].

במקום השני – חברת Huawei הסינית עם שהגדילה את נתח השוק שלה ב- 8% בשיעור של 17% [עם גידול במכירות מ- 54.2 מיליון יחידות ברבע השני אשתקד ל- 58.7 מיליון יחידות ברבע השני השנה].

שלישית – חברת Apple עם נתח שוק של 11%, ירידה לעומת נתח שוק של 12% אשתקד. החברה מכרה 38 מיליון מכשירי iPhone ברבע השני של השנה הנוכחית [ירידה רבעונית שנתית בשיעור של 8%(-)].