סטרטג’י אנליטיקס: הוצאות הפרסום בארה”ב ב- 2015 יגדלו ב- 3.2% ל- 186.6 מיליארד דולר; הפרסום המקוון יגדל בשיעור הגדול ביותר – 13%

Advertising Forecast 2015, דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics  שפורסם ב- 20 בינואר 2015 אומר כי הוצאות הפרסום בארצות הברית בשנת 2015 יגדלו בשיעור של  3.2% להיקף של 186.6 מיליארד דולר.

הפרסום המקוון יגדל בשיעור הגדול ביותר – 13% גידול שנתי, כשבמקום השני שלטי חוצות (גידול של 4.8%) ובמקום השלישי – בתי-קולנוע (גידול של 3.4%).

הפרסום בטלוויזיה וברדיו יגדל בפחות מ- 2%: ברדיו יהיה זה גידול של 1.8% ובטלוויזיה  גידול של 1.7%.

שלטי חוצות, בתי-קולנוע ורדיו יהיו שלוש הפלטפורמות היחידות עם שיעורי גידול מהירים יותר ב- 2015 לעומת 2014.

הפרסום בעיתונות המודפסת יחווה ירידה של 7.9%(-) בשנת 2015 בארצות הברית.

את הגידול בפרסום הדיגיטלי (28.3% בשנת 2015 ל- 52.8 מיליארד דולר) יניעו בעיקר הפרסום במדיה החברתית (גידול של 31%), וידיאו (29%) ומובייל (גידול של 20%) לצד פרסום מבוסס תוצאות חיפוש שהנתח שלו יהיה כ- 45% מכלל הכנסות הפרסום הדיגיטלי בשנת 2015.

סטרטג’י אנליטיקס אומרת עוד כי הירידה בהכנסות הפרסום המסורתי תוביל לגידול צנוע למדי בכלל הכנסות הפרסום בארה”ב בשנת 2015 ונותר להמתין לגידול משמעותי יותר בשנת 2016 הודות לבחירות לנשיאות ולמשחקים האולימפיים בברזיל.

בשנת 2018 הנתח של הטלוויזיה מכלל הכנסות הפרסום יירד ל- 40% ואילו הנתח של הדיגיטל יגדל ל- 35%.