סטרטג’י אנליטיקס: הגידול של כלל מכירות הסלולר העולמיות ברבע השני של 2015 היה 2%

דו”ח של חברת המחקר Strategy Analytics  שפורסם ב- 29 ביולי 2015 אומר כי ברבע השני של שנת 2015 נרשם גידול בשיעור של 2% בכלל מכירות הטלפונים הסלולריים בעולם והן הסתכמו ב- 434.6 מיליון יחידות לעומת 428 מיליון יחידות שנמכרו ברבע השני של שנת 2014.

שיעור גידול של 2% הוא הנמוך ביותר זה שנתיים והוא נובע מהאטה בביקושים בארצות הברית, אירופה וסין.

מתוך כל עשרה מכשירי סלולר שנמכרו ברבע השני של השנה הנוכחית, שמונה היו טלפונים חכמים (סמרטפונים).

“הכוכב” של הרבע השני של שנה זו היה חברת Huawei הסינית עם נתח שוק של 7% (ומכירות של 30.6 מיליון יחידות)  ודחיקת מיקרוסופט ממקומה, כשהיא עצמה הפכה – לראשונה אי-פעם – ליצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם.

נתח השוק של חברת סמסונג ירד ב- 7%(-) ל- 20%. המכירות הסתכמו ב- 89 מיליון מכשירי סלולר.

חברת Apple רשמה גידול רבעוני שנתי של 35% ל- 11%. היא מכרה 47.5 מיליון מכשירי סלולר.

מיקרוסופט מכרה 27.8 מיליון יחידות והגיעה לנתח שוק של 6%.