סופרים כבשים? חברת IBM ו- American Sleep Apnea Association משתפות פעולה בנושא הפרעות שינה; 1 מכל 4 אמריקנים סובל מבעיות שינה

23:14 05.03.2016

קטגוריות: בריאות/רפואה טלקום/וויירלס/מובייל

תגים: ,

חברת IBM ו- American Sleep Apnea Association, ASAA  משתפות פעולה בנושא הפרעות שינה.

לדברי ה- U.S. Centers for Disease Control and Prevention , שינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על מצב הבריאות, על הבטיחות ועל איכות החיים. אחד מכל ארבעה אמריקנים חווה בעיות שינה המשפיעות בצורה חמורה על התפקוד היום-יומי, על מצבו הרפואי ועם אריכות ימים. נדודי שינה כרוניים משפיעים על יותר מ- 10% מהאמריקנים ו- 25 מיליון אמריקנים סובלים מבעיות של דום נשימה בשינה.

בעיות שינה עשויות להיות קשורות לסיכונים גוברים של מחלות לב, יתר לחץ דם, השמנה, סרטן, דיכאון, תאונות דרכים ופגיעה באיכות החיים.

חברת IBM ו- ASAA  הכריזו ב- 2 במארס 2016 על יישומון SleepHealth למכשירי iPhon ולשעונים חכמים Apple Watch   ועל מחקר SleepHealth Mobile App Study המיועד לסייע לזהות הקשרים בין הרגלי שינה לבין מצבים רפואיים מסויימים. היישומון יסייע לנבדקים להשלים משימות בקלות ולענות למבדקים ישירות ממנו.

את היישומון ניתן להוריד בחינם בארצות הברית מחנות App Store. יש כוונה להרחיב זאת לכל העולם. המשתתפים בניסוי חייבים להיות בני 18 ומעלה ודוברי אנגלית.