נתונים חדשים של IBM Digital Analytics Benchmark: גידול של 9.5% במכירות המקוונות בארה”ב ב- Black Friday; המכירות הניידות היוו 28.2% מכלל המכירות המקוונות

נתונים חדשים של IBM Digital Analytics Benchmark  שפורסמו במוצאי שבת (שעון ישראל) 29 בנובמבר 2014 מצביעים על גידול בשיעור של 9.5% במכירות המקוונות בארצות הברית במהלך ה- Black Friday (יום שישי שחל ב- 28 בנובמבר 2014, יום לאחר חג ההודיה).

יבמ מצביעה עוד על כך שהמכירות הניידות היוו 28.2% מכלל המכירות המקוונות במהלך הבלק פריידיי.

ה- IBM Digital Analytics Benchmark  מצביע גם על גידול בשיעור של 14.3% במכירות המקוונות בארצות הברית במהלכו של חג ההודיה (Thanksgiving Day) השנה בהשוואה למכירות בשנת 2013.

תעבורה ניידת היוותה – לראשונה – יותר ממחצית (52.1%) תעבורת השופינג במהלכו של יום זה ועלתה על התעבורה ממחשבים אישיים מסורתיים.

המכירות הניידות היוו 25.4% מכלל המכירות המקוונות.

ניו יורק היא העיר המובילה מקרב כל הערים בארצות הברית בשופינג מקוון בקניות של חגי סוף השנה האזרחית הנוכחית והיא שומרת על מעמדה זה בהמשך לשנים קודמות. הרכישה הממוצעת של תושבי העיר הייתה 121.91 דולרים בבלק פריידיי. אחריה (בסדר יורד): וושינגטון הבירה, אטלנטה ג’ורג’יה, לוס אנג’לס קליפורניה ושיקגו אילינוי.

כל הנתונים הללו נכונים למועד הסגירה הרשמי של תקופת השופינג של שני הימים הללו (חג ההודיה  ובלק פריידיי).