נתונים חדשים של IBM Digital Analytics Benchmark: ה- Black Friday החל השנה מוקדם בארה”ב
נתונים חדשים של IBM Digital Analytics Benchmark שפורסמו ב- 24 בנובמבר 2014 מצביעים על כך שה- Black Friday החל השנה מוקדם בארצות הברית, עוד לפני המועד של היום שיצויין השנה ב- 28 בנובמבר 2014, יום לאחר חג ההודייה.
מהנתונים שפורסמו ע”י IBM עולה כי בסוף השבוע האחרון חל גידול בשיעור של 18.7% במכירות ה- Pre-Thanksgiving לעומת המכירות באותו המועד בשנת 2013.
עוד מצביע ה- IBM Digital Analytics Benchmark על כך שתעבורה ניידת גדלה בשיעור של 24.4% והיוותה 48.8% מהתעבורה המקוונת;
המכירות הניידות היוו 26.6% מכלל המכירות המקוונות, גידול שנתי בשיעור של 23.9%; התעבורה מטלפונים חכמים (סמרטפונים) כמעט כפולה מהתעבורה ממחשבי לוח (טבלטים): שיעור של 31.8% לעומת 16.5%, בהתאמה.
ואולם, לעומת זאת, הרכישות בפועל באמצעות טבלטים גדולות מאלה שע”י סמרטפונים: שיעור של 17.3% לעומת 9.2%, בהתאמה.
מחשבים נייחים הניעו 51.2% מכלל התעבורה המקוונת ו- 73.4% מכלל המכירות המקוונות. ההוצאות ממחשבים נייחים על רכישות מקוונות היו גדולות ב- 17% בהשוואה להוצאות על רכישות מקוונות ממכשירים ניידים.