נדחתה בהסכמה עתירה מינהלית שהגישה נס-מטח בחודש שעבר נגד החברה למשק וכלכלה לגבי ניהול מכרז ותוצאותיו

13:35 30.09.2018

קטגוריות: משפט

תגים: , ,

“יפה עשו העותרת ובאי כוחה שבנסיבות העניין ולאחר ששמעו את עמדת בית-המשפט ובהמלצתו הסכימו לכך שהעתירה תידחה … בנסיבות העניין ובהתחשב בכך שהעותרת העלתה שאלה שהייתה ראוייה לדיון, לא מצאתי מקום לחיוב בהוצאות. לאור האמור, העתירה  נדחית ללא צו להוצאות”. כך נקבע בפסק דין של בית-המשפט המחוזי בתל אביב בשיבתו כבית-משפט לעניינים מינהליים. את פסק הדין נתן סגן הנשיא כבוד השופט ד”ר קובי ורדי ב- 17.9.2018 בנוכחות הצדדים.

העתירה המינהלית [עת”מ 27910-08-18] הוגשה בחודש אוגוסט 2018 ע”י חברת נס-מטח נגד החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע”מ [משיבה מס’ 1], וועדת המכרזים של החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע”מ [משיבה מס’ 2], חברת זיפקום תקשורת בע”מ [משיבה מס’ 3, שזכתה במכרז], והחברות טלקוד מחשבים, וואן שילוב מערכות בע”מ, מטריקס אי.טי. אינטגרציה ותשתיות בע”מ, תים נטקום בע”מ ואול אין טרייד ישראל בע”מ [משיבות מס’ 4-8, בהתאמה].

במערכת “נט המשפט” של הנהלת בתי-המשפט לא פורסם הנוסח  המלא של העתירה המינהלית שהגישה חברת נס-מטח אולם מפרוטוקול הדיון בו ניתן גם פסק הדין ניתן להבין שהעתירה נסבה בעיקר על נושא דרישות הניסיון בהעסקת עובדים שנדרשו מהחברות המשתתפות במכרז.

באת כוח חברת נס-מטח אמרה בדיון בין היתר כי “… כל שנותר הוא להתמודד על הטענה העובדתית שלנו שבמסגרתה אנו אומרים שלמעשה ברשימת הטכנאים שהציגה המשיבה 3 [חברת זיפקום, שזכתה במכרז] מוצג ניסיון בהעסקה של קבלן המשנה, חברת טלדור, ולא של המשיבה 3”. יצויין כי חברת טלדור אישרה שמשנת 2014 היא משמשת כקבלן משנה להעסקת טכנאים.

כאמור, במהלך הדיון, עו”ד איילת רייך-מיכאלי באת כוח נס-מוח אמרה כי “לאחר ששמעתי את עמדת בית-המשפט ובהמלצתו, נסכים לכך שהעתירה תידחה ונבקש שלא לחייב בהוצאות”.