מתפ”ש/מנא”ז: קבלת מידע (RFI) בנושא כלי TEST DRIVE סורק תדרים לתקשורת סלולרית (Scanning Receiver)

מתאם פעולות הממשלה בשטחים/המינהל האזרחי באיזור יהודה ושומרון (איו”ש) פירסם בקשה לקבלת מידע (RFI) בנושא כלי TEST DRIVE סורק תדרים לתקשורת סלולרית (Scanning Receiver). המועד האחרון להגשת הצעות הוא 19 ביוני 2023.

“יחידת קמ”ט תקשורת אמונה על מתקני התקשורת באזור יהודה ושומרון, מתן רישיונות תשתית למתקני תקשורת, הקצאת תדרים ורישיונות תקשורת עבור חברות תקשורת, ואכיפת הוראות הדין והרישיון כלפי חברות התקשורת. כמו כן אחראית היחידה על איכות שירותי התקשורת הניתנים לתושבים ופועלת לשיפור מתמיד שיאפשר לתושבים שירות מלא לעבודה, פנאי וכמובן בחירום.

“המינהל האזרחי לאזור יהודה ושומרון מפרסם בזאת פנייה מוקדמת לקבלת מידע (בהתאם לתקנה 24 לתקנות חובת המכרזים (טובין, שירותים ועבודות) (יהודה והשומרון), התש”ף-2020) בנושא סורק תדרים לתקשורת סלולרית (Scanning Receiver).

היכולות הנדרשות: תמיכה בכל הטכנולוגיות הסלולריות הקיימות בישראל (GSM/UMTS/LTE/5G)  ובמגוון התדרים שבשימוש [700/850/900/1800/2100/2600/3500 MHz] עם תמיכה בהתפתחות הטכנולוגית העתידית בתחום (גלים מילימטריים); יכולת סריקה ופענוח מהירים; מדמה את רמת הקליטה של מכשיר סלולרי ממוצע הקיים בשוק; ידידותי ונוח לשימוש; אינו דורש התערבות ידנית במהלך נסיעת המבחן; תוכנה לייצוא ועיבוד מהיר של הנתונים שנאספו.

“המנהא”ז מבקש לקבל מידע מהגוף שיכול להעניק את השירותים או טובין המבוקשים באופן ישיר, ולא באמצעות גורם מתווך או קבלן משנה.

“פנייה זו אינה בבחינת בקשה לקבלת הצעות (RFP) ואינה הליך מכרזי, לפיכך אין בה כדי ליצור מחויבות כלשהי כלפי מי מהמשיבים לה. הפנייה נועדה לקבלת מידע בלבד, ובעקבותיה ישקול המשרד את המשך פעולותיו בהתאם לשיקולים מקצועיים וענייניים. מענה לפנייה לא יהווה תנאי להשתתפות, אם ייערך מכרז בעקבותיה. מענה לפניה זו לא יקנה יתרון כלשהו למשיב, לרבות לא יחייב את שיתופו במכרז, אם וכלל שיבחר המנהא”ז לפרסם מכרז, ולא יחייב התקשרות כלשהי של המנהא”ז עמו בכל דרך אחרת. המנהא”ז יהיה אף רשאי לפעול לכינון התקשרות בפטור ממכרז, בכפוף להוראות כל דין ותחיקת ביטחון ולהחלטתה של ועדת המכרזים של המנהא”ז.”

* איש הקשר למכרז זה הוא דודו כהן קמ”ט תקשורת במנא”ז.