מתימו”פ: מכרז להקמה ותחזוקה של מערכת סקאוטינג וחיפוש שותפים עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית

הגוף המפרסם: מתימו”פ – מרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח

נושא המכרז: מכרז להקמה ותחזוקה של מערכת סקאוטינג וחיפוש שותפים עבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית

מס’ המכרז: 02/2016

תאריך פרסום: 11 בדצמבר 2016

מועד אחרון: 15 בפברואר 2017

הערות: מתימו”פ – מרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח היא עמותה ממשלתית אשר פועלת במסגרת מכרז זה בשם ועבור הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית. במסגרת מכרז זה מבקשת מתימו”פ לקבל הצעות להקמה ותחזוקה של מערכת סקאוטינג וחיפוש שותפים עבור הרשות.

תקופת ההתקשרות עם המציע הזוכה תחולק לשתי תקופות: (1) שלב א’ – פיתוח והקמת המערכת בשלושה סבבי פיתוח שאורכם הכולל 9 חודשים, וכן תקופת אחריות בת 12 חודשים מן המועד בו תימסר המערכת לשימוש מתימו”פ ו/או הרשות. (2) שלב ב’ – למתימו”פ שמורה הזכות הבלעדית, בהתאם לשיקול דעתה, להתקשר עם המציע הזוכה לתקופת תחזוקה שתחל ממועד סיום התקופה הראשונה, ולתקופה מקסימאלית כוללת של ארבע שנים, שנה בכל פעם. בין תנאי הסף:

+ המציע הוא בעל ניסיון מוכח בפיתוח בטכנולוגיית web למנוע החיפוש המוצע בשלוש השנים שקדמו למועד להגשת הצעות, וביצע לפחות פרוייקט מוצלח אחד הכולל הקמה ותחזוקה של מערכת כאמור, כולל אבטחת מידע, בהיקף כספי של 500,000 ₪ לפחות (לפני מע”מ, נומינלי) לפרוייקט בשנתיים שקדמו למועד להגשת הצעות. “פרוייקט מוצלח” משמעותו פרוייקט שעלה לאוויר והתקבל על ידי מזמין הפרויקט.

+ על המציע, להציג ארבעה בעלי תפקידים בפרוייקט, המועסקים על-ידו או על-ידי חברה-בת: אחראי מקצועי, מנהל פיתוח, תוכניתן ומומחה אבטחת מידע.

+ המציע הוא בעל היקף הכנסות ממוצע של מעל ל-1.5 מיליון ₪ לפני מע”מ בכל אחת מן השנים 2013, 2014 ו- 2015.