מתוך דף הפייסבוק של משרד התקשורת: “שר התקשורת איוב קרא ומנכ”ל המשרד נתי כהן השתתפו אתמול [18.10] באירוע השקת מרכז של קבוצת אקספון we4G הכולל אקסלרטור ו- Call Center בעיר דימונה”

ביום שישי (19.10) אחרי הצהריים, קצת לפני כניסת השבת, פורסמה רשומה (פוסט) בדף הפייסבוק של משרד התקשורת לפיה “שר התקשורת איוב קרא ומנכ”ל המשרד נתי כהן השתתפו אתמול באירוע השקת מרכז של קבוצת קבוצת אקספון we4G הכולל אקסלרטור ו- Call Centre בעיר דימונה”.

עוד נאמר ברשומה זו כי שר התקשורת אמר ש”אני שמח ונרגש ליטול חלק באירוע ההשקה של קבוצת אקספון פה בעיר המדהימה דימונה. אני רואה חשיבות רבה ביציאה של חברות גדולות לכיוון ערים בפריפריה דבר המביא לחיזוק הערים יצירת עשרות מקומות עבודה חדשים ומהווה גורם משיכה לצעירים מהאזור לבוא ולהתפתח פה בנגב”.

“חזי בצלאל הבעלים והיו”ר של קבוצת התקשורת אקספון וחברת הסלולר we4G אירח אתמול את שר התקשורת איוב קרא ומנכ”ל המשרד נתי כהן באירוע רב משתתפים של השקת מרכז תקשורת בעיר דימונה הכולל אקסלרטור ו- Call Center  המונה עשרות מוקדניות ומוקדנים. חזי בצלאל אמר כי “מרכז התקשורת שאנו פותחים היום בדימונה נותן מענה כפול – מחד תעסוקה גמישה לאמהות, לנשים ולגברים, ומאידך מענה צופה פני עתיד לצעירי העיר. אני מאמין באחריות חברתית מצד המגזר העסקי ולכן בחרתי ליצור גם מחוץ למדינת ת”א. אנשים מוכשרים ויצירתיים יש בכל מקום ומן הראוי לאפשר גם לצעירי דימונה ליווי מקצועי וסיוע בראשית דרכם היזמית.”

“מטרת האקסלרטור היא ליצור אקו-סיסטם קהילתי שייתן הזדמנות אמיתית ליזמים וסטארט-אפיסטים צעירים בפוטנציה מדימונה ואזור הדרום, על מנת ליצור סביבה המעודדת יזמות, מאתרת פוטנציאל ומלווה, מייעצת, מכוונת ומדריכה את היזמים הצעירים”.

“כמו כן יכלול המרכז בדימונה Call Center המכיל למעלה מ- 50 עמדות ומתווסף למרכז השירות של we4G בדליית אל כרמל, שמעסיק כ- 100 מוקדנים. המרכז יופעל בשעות גמישות וייתן מענה תעסוקתי לתושבי העיר מעבר לשעות העבודה הרגילות”.