משרד ראש הממשלה: מכרז למתן שירותי מענה טלפוני אנושי לאגף פניות הציבור

09:00 15.09.2013

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

הגוף המפרסם: משרד ראש הממשלה

נושא המכרז: מכרז למתן שירותי מענה טלפוני אנושי לאגף פניות הציבור של משרד ראש הממשלה

מס’ המכרז: 40/12

תאריך פרסום: 12 בספטמבר 2013

מועד אחרון: 15 באוקטובר 2013

הערות: השירותים יכללו הפעלת מוקד אנושי לקליטת כל השיחות הנכנסות לאגף פניות הציבור. המשרד מעריך כי למוקד יגיעו 15-60 שיחות ביממה (500-1,200 שיחות בחודש) אולם הוא אינו מתחייב לכמות שיחות מינימלית או בכלל. רישום השיחות הנכנסות יתבצע באמצעות תוכנה מתאימה וכן יופקו דו”חות יומיים וחודשיים עבור המשרד. למשרד יסופק קו חדש, מבלי לשנות את המספר הקיים, אליו יופנו השיחות הטלפוניות הנכנסות לאגף פניות הציבור.

בין תנאי הסף: למציע ניסיון של ארבע שנים לפחות במתן שירותי מענה טלפוני אנושי והוא מעסיק צוות של 20 מוקדנים לפחות, דוברי עברית רהוטה, אשר כל אחד מהם בעל ניסיון של שנה לפחות במתן מענה טלפוני.