משרד ראש הממשלה: מכרז להפעלת מרכז לפניות ציבור של המשרד לאזרחים ותיקים

הגוף המפרסם: המשרד לאזרחים ותיקים במשרד ראש הממשלה

נושא המכרז: מכרז להפעלת מרכז לפניות ציבור של המשרד לאזרחים ותיקים

מס’ המכרז: 2/12

תאריך פרסום: 5 באפריל 2012

מועד אחרון: 10 במאי 2012

הערות: בין תנאי הסף: המציע הוא בעל ניסיון של חמש שנים לפחות במתן שירותי מענה טלפוני אנושי; המציע בעל מחזור מינימלי של עשרה מיליון ₪ בכל אחת מהשנים 2009 – 2011 בתחום אספקת שירותי מענה טלפוני; המציע ביצע במהלך שלוש השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות לפחות פרוייקט אחד בתחום מתן שירותי מענה טלפוני אנושי בהיקף של לפחות 12 חודשי פעילות רצופים ובהיקף כספי של לפחות חמישה מיליון ₪ לשניים-עשר חודשים; המציע העסיק צוות של שמונה-עשר מוקדנים לפחות באופן רצוף במהלך כל אחת מהשנים 2009 – 2011.