משרד מבקר המדינה: מכרז לשירותי שילוב ותחזוקה של תשתיות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע

הגוף המפרסם: משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור/אגף מערכות מידע

נושא המכרז: מכרז לשירותי שילוב ותחזוקה של תשתיות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע

מס’ המכרז: 2015/15

מועד אחרון: 12 בנובמבר 2015

הערות: תמצית השירותים הנדרשים: א. שילוב רכיבים ומוצרים של חמרה ותוכנה בתחום תשתיות המחשוב במערך המחשוב המשרדי. את משימות שילוב הרכיבים יבצעו גורמים מקצועיים מטעם הספק במתכונת פרויקטלית והן והן יכללו, בין היתר, את השלבים האלה: תכנון, איפיון,  התקנה, הגדרה, התאמה, שילוב עם מערכות ועם תכנות משיקות והדרכת הצוות המקצועי באגף מערכות מידע.

ב. תמיכה במערכות התשתית הקיימות ובמערכות התשתית החדשות שייבנו ותחזוקתן.  את משימות התמיכה והתחזוקה יבצעו גורמים מקצועיים מטעם הספק והם יוצבו בחצרי המשרד ויפעלו על פי הנחיות המשרד. פעילות התחזוקה תכלול, בין היתר,  פיתרון תקלות וקריאות שירות, פעולות תחזוקה מונע, ניטור והתרעה,  דיווחים שוטפים, ניהול תיעוד ותצורה, שינויי הגדרות והתאמות,  עדכוני גרסאות ועוד. אופי עבודתם של הגורמים המקצועיים והיקפה ייקבעו על פי צורכי המשרד ועל פי שיקוליו.

ג. שירותי מוקד תמיכה מקצועי (טלפונית או בחצרי המשרד). השירות יינתן בחצרי המשרד על ידי גורמים מקצועיים מטעם הספק. מוקד התמיכה של הספק יהיה אמון על קבלה, ניטור וטיפול בקריאות שירות בנושאי תשתיות המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע. הפנייה למוקד תהיה במקרים שבהם צוות אגף מערכות מידע או הגורמים המקצועיים מטעם הספק המוצבים במשרד לא יוכלו לטפל בקריאה.  במידת הצורך ובהתאם לאמנת השירות יפעיל המוקד גורמים מקצועיים מתמחים לפיתרון הבעיות שהועלו בקריאות באמצעות הנחיה טלפונית של הצוות הפועל במשרד, ובמידת הצורך יגיעו/יישלחו לחצרי המשרד אנשי המקצוע לטיפול בקריאה.

תקופת ההתקשרות – שנתיים, עם אפשרות להארכתה ארבע פעמים, שנה בכל פעם, עד לסך 6 שנות התקשרות.

בין תנאי הסף: היקף פעילות המציע בתחום השירותים האמור בשלוש השנים האחרונות היה 3 מיליון ש”ח לפחות; המציע סיפק בשלוש השנים האחרונות שירותים מקצועיים בתחום השירותים האמור לארבעה לקוחות שונים לפחות, שכל אחד מהם מעסיק 200 עובדים לפחות, ואחד מהם לפחות משתייך למגזר הממשלתי/ציבורי. היקף הפעילות המצטבר לכל לקוח כאמור צריך להיות 800,000 ש”ח לפחות; למציע הסמכות שונות מטעם יצרני תוכנות תשתית מובילות, כמפורט בכתב המכרז;  המערך העסקי של המציע נבחן ונסקר על ידי מכון התקנים הישראלי או גוף מקביל לו, ונמצא מתאים לדרישות התקן הישראלי והתקן הבין־לאומי ת”י 2000: ISO 9001.