משרד התשתיות הלאומיות: מכרז פומבי להקמה ותחזוקה של מרכז מידע לאומי לנפט וגז [National Data Repository, NDR]

הגוף המפרסם: משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים

נושא המכרז: מכרז פומבי להקמה ותחזוקה של מרכז מידע לאומי לנפט וגז [National Data Repository, NDR]

מס’ המכרז: 20/16

תאריך פרסום: 7 באפריל 2016

מועד אחרון: 4 ביולי 2016

הערות: משרד התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים מעונין להקים מרכז מידע לאומי לנפט וגז. בידי מדינת ישראל כמות גדולה של נתונים גיאולוגים, גיאופיסיים והנדסיים שנאספו במהלך פעילות החיפושים בארץ ומידע רב ממשיך להצטבר כתוצאה מפיתוח תגליות הגז הגדולות בים.

מרכז המידע הלאומי  לנפט וגז יאפשר למשרד ניהול ופיקוח יעיל על תעשיית החיפושים וההפקה וישפר את הנגישות לנתונים, למדינה, לציבור הרחב ולחברות נפט וגז המעונינות לפעול בארץ.

הפרוייקט יבוצע במתכונת של  Turn Key Project ויימשך כשנה וחצי; המציע נדרש להתקשר עם ספק משנה ישראלי, שיהיה בעל ניסיון בהענקת שירותי מיקור חוץ בתחום הקמה, תחזוקה ותפעול של מערכות תשתית.

משך ההתקשרות עם הספק להקמת המערכת, לתחזוקתה ולתפעולה: תקופה ראשונית של 5 שנים + הארכה/ות נוספת/ות פוטנציאלית לפרקי זמן של שנה בכל פעם ועד 10 שנים נוספות בסה”כ.

בין תנאי הסף: המציע הנו חברה בעלת ידע מוכח של 5 שנים לפחות עד למועד הגשת ההצעה, בתחום מרכזי מידע (Data Repository) המשרתים את תעשיית הנפט והגז. ניסיון המציע כולל אספקת פתרונות מלאים לחברות נפט וגז ולסקטור הממשלתי, הכוללים מוצרים ושירותים, לרבות תוכנה יישומית, חומרה, תפעול וניהול; המציע הקים בהצלחה לפחות 3 מרכזי מידע דומים לנדרש, עם התוכנה היישומית המוצעת, שהיקפו הכספי של כל פרוייקט היה 500,000 דולר לפחות, בתקופה של 7 שנים עד למועד הגשת ההצעה.