משרד התקשורת שוב מפרסם מסמך “מיותר” ו”הזוי” וכן “רוקח תבשיל מקולקל” ש”שום דבר טוב לא יכול לצאת ממנו”

כבר כתבתי מספר פעמים במהלך השנה האחרונה שאני תובע, לא פחות, שיוחזר אבי וייס הישן והטוב.

כן, אני יודע: אבי וייס בגירסה החדשה שלו הוא ידוען. מרואיין ופרשן פופולרי ומבוקש לענייני ניפוץ וקריסת תיקים (מהנדס בנייה והריסה?).

אבל איך יכול להיות שאותו אבי וייס, יקיר אתר זה, שבעבר היה מי שכינה אותו “הלוחם היחיד נגד עוולות משרד התקשורת”, נטש את שדה הקרב. משם הוא עבר אל החדר הממוזג ברחוב גולדה מאיר 13 בראשון לציון בו הוא יושב מול מסך המחשב והזום ומשתתף ב’אולפן הבטוח’ ומפרשן.

משרד התקשורת פירסם בחודשים האחרונים כמה וכמה שימועים ומסמכים שונים וקולו של אבי וייס (בעניין הזה) – נדם.

איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא שאך לפני שלוש שנים סיפר לנו: “מתי הכאוס בצמרת משרד התקשורת ייעצר וייחקר? העיקרון: “מה שלא ביבי לא חוקרים” כנראה שולט גם כאן. השתוללות ה- Deep State  (“שלטון הפקידים”) במשרד התקשורת, בניגוד לכל חוק, תקנה, נורמה ומדיניות – נמשכת, כי הפקידים זיהו, ששר התקשורת […] חותם על כל מסמך, הזוי ככל שיהיה, בהיעדר כל יכולת שיפוט עצמאית בתחומי הרגולציה של עולם התקשורת, בתחומים הסלולרי, הקווי, ה- OTT,  הסיבים  ועוד”.

איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא שבשקדנות אין קץ סיפר לנו על עוד ועוד שערוריות חדשות במשרד התקשורת עד שבזה אחר זה נשבר מספר השיאים הללו [כמעט כמו שקרסו התיקים ועדתי התביעה הפכו לעדי הגנה].

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

אבי וייס הותיר אותנו יתומים מבלי שיהיה מישהו לידנו אשר יסביר לנו האם השימועים והמסמכים האחרונים מבית היוצר של משרד התקשורת הם דבר טוב או דבר רע, האם הם מיותרים, והחשוב מכל – האם שוב מדובר בשימוע הזוי [הזוי היא ביטוי אהוב בו משתמש אבי וייס לעיתים קרובות].

הדוגמה הטובה והעדכנית ביותר הייתה ביום ראשון האחרון, 7.8.2022 בשעות אחרי הצהריים המוקדמות.

אבי וייס פירסם באתר שלו ‘טלקום ניוז’ (ובעוד כמה אתרי משנה) אייטם שכותרתו: “משרד התקשורת פרסם לציבור טיוטת הצעת חוק לאסדרת השידורים“. הוא העתיק את ההודעה לעיתונות של משרד התקשורת כמות שהיא. בלי פרשנויות, בלי תגובות, בלי הערות, בלי כל תוספת משלו. כ-ל-ו-ם.

ולא יכולה להיות לדממה הזאת כל הצדקה שהרי מותב התיק נגד בנימין נתניהו ואחרים מצוי בפגרת הקייץ השנתית של מערכת המשפט ואבי וייס לא טרוד כל כולו במתן פרשנויות ב’אולפן הפתוח’/’הבטוח’.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

אבל, לֹא אַלְמָן יִשְׂרָאֵל! ביום שני, 8 באוגוסט 2022, נהיה לנו נס גלוי בעיירה! בהופעה נדירה למדי, חזר אלינו אבי וייס הישן והטוב והאיר את עינינו!

ואם אתם שואלים כיצד נראה הנס הזה, מדוע בשתי תוספות שהוסיף אבי וייס בשעה לא ידועה בין הימים ראשון לשני, באותיות אדומות בולטות לטקסט המקורי שהתפרסם כאמור ביום ראשון (בגירסה ה”פַּרְוֶה” שלו):

+ בטקסט המקורי של יום ראשון הופיע: “האם סוף סוף יהיה גיוון שידורי חדשות כדי לשמור על עצמאות החדשות, ולאפשר גיוון ופלורליזם? מהן 6 ההמלצות?”

+ בטקסט המעודכן, שלאחר התרחשות הנס, הופיע: “האם סוף סוף יהיה גיוון שידורי חדשות כדי לשמור על עצמאות החדשות, ולאפשר גיוון ופלורליזם? התשובה הברורה: לא. שום דבר טוב לא יכול לצאת מתבשיל מקולקל שרקחו יועז הנדל, לירן אבישר בן חורין ורועי פולקמן, שכנו של השר ממושב נס הרים. מהן 6 ההמלצות?

+ מייד לאחר מכן הוא כותב שוב באותיות אדומות בולטות: “למי ששכח איך נולד המסמך ההזוי והמיותר הזה, אז הנה תזכורת“, הוא מספק כמה אייטמים מהעבר ואף מוסיף תגובה קצרה של הרשות השנייה לרדיו וטלביזיה (שלא בדיוק ברור למה נועדה).

* ויודגש: כשכתבתי על ‘נס בעיירה’, לא היה בכך כל קשר ליישוב נס הרים, שם מתגוררים, בבתים נפרדים, הן יועז הנדל והן רועי פולקמן.

באשר לביטוי ‘תבשיל מקולקל’ פרי מקלדתו של אבי וייס, איני יכול להתחייב שלא מדובר בנזיד/קדירה מהפויקעה של הדוקטור.

** וגם יודגש: באדיבות גוגל, נשמרו צילומי מסך של האייטם הזה ב’טלקום ניוז’ בגירסה הראשונה, ההתחלתית, שלו ובגירסה החדשה, המעודכנת, שלו, למקרה שאבי וייס יכחיש.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

פורסמה החלטה נוספת בתביעה נגד משרד התקשורת: “בית-הדין לעבודה רואה בחקר האמת את עיקר מטרתו”

ב- 13 ביולי 2022 פורסמה החלטה נוספת של בית-הדין האיזורי לעבודה בתל אביב לגבי תביעה שהגישו בשעתו גימלאי משרד התקשורת נגד המשרד.

כבוד השופטת שגית דרוקר כתבה בהחלטתה [בהתייחס, כנראה, לבקשה של משרד התקשורת] כי “לאחר שבית-הדין עיין בבקשה ובתגובה, אני קובעת כי יש לדחות את הבקשה ואין מקום לסעד קיצוני של מחיקת סעיפים מתצהירי התובעים.

“ככלל, כתבי הטענות שהגישו הצדדים גודרים את יריעת המחלוקת הטעונה הכרעה.

“משמונח בפני בית-הדין כתב התביעה המתוקן שהגישו התובעים ביום 14.7.2020 ומשהתובעים פירטו בתגובתם כי הם עומדים על כל טענותיהם, אזי לא מצאתי כי יש מקום להורות על מחיקת סעיפים מהתצהירים שהוגשו.

“יוער כי בית-הדין לעבודה רואה בחקר האמת את עיקר מטרתו וכידוע בית-הדין אינן כבול לדיני הראיות.

“עניין ההוצאות יילקח בחשבון בתום התהליך, בהתאם לתוצאה הסופית.

“נוכח מועד דיון ההוכחות הקבוע ליום 5.2.2023, אני נעתרת לבקשת הארכה שהגישה הנתבעת וקובעת שתצהירי הנתבעת יוגשו עד ליום 10.9.2022″.

= = = = = = = = = = = = = = =