משרד התקשורת פירסם מספר מכרזי ‘דרושים’ חדשים

משרד התקשורת פירסם בימים האחרונים מספר מכרזי ‘דרושים’ חדשים [פומביים ופנימיים]:

+ מכרז פומבי – למשרד בירושלים דרוש/ה ראש ענף (רגולציה) באגף כלכלה.

תיאור התפקיד:

אסדרת שוק התקשורת והדואר בארץ, ובכלל זה קידום התחרות ורווחת הצרכן והסרת חסמים להשקעות בשוק התקשורת בארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים: שירותי תקשורת נייחת וניידת, שירותי תקשורת בינלאומית וגישה לאינטרנט, תחום הדואר, שוק השידורים, מחלוקות בין מפעילים, תדרים ועוד;

בחינת האספקטים הכלכליים והתחרותיים של מחלוקות בין מפעילים, איסוף נתונים, ביצוע סקירות על הנעשה בשווקי התקשורת בארץ ובעולם בסוגיות כלכליות ואחרות ובניית מודלים כלכליים המהווים תשתית לאסדרת הסוגיות וקידום התחרות בשוק התקשורת בארץ;

סיוע לפעילותם של צוותים, ועדות ויועצים העוסקים בקביעת תעריפים מפוקחים לשירותים סיטונאיים וקמעונאיים שמספקות בעלות התשתית, מתן מענה לפניות ציבור המועברות לטיפול אגף כלכלה;

ריכוז מידע, ניתוח נתונים, גיבוש וניסוח המלצות לאישור הממונה, בין היתר בתחומים הבאים: גיבוש מדיניות תחרותית וקידום רפורמות. מיזוגים ורכישות בשוק התקשורת. תמחור תעריפים. מבחני צמצום מרווחים. כתיבת חוות דעת כלכליות. בחינה וניתוח של דו”חות כספיים של חברות תקשורת. אמידת נתחי שוק במגזרי שוק התקשורת השונים. מדידת הכנסות שוק התקשורת בפילוח לפי מגזרי פעילות. ייצוג המשרד מול חברות תקשורת וגופים אחרים.

+ מכרז פומבי – דרוש/ה מרכז/ת פיקוח טכנולוגי – תשתיות תקשורת

ב- 1.4.2022 פורסם מכרז זהה לאותו התפקיד אלא שאז היה זה מכרז פנימי ועתה כאמור הוא מכרז פומבי.

+ מכרז פנימי לתפקיד מרכז/ת בכיר/ה (פרסום שיווק והסברה) בלשכת המנכ”לית.

תיאור התפקיד:

גיבוש, תיאום והפצה של מסרים הסברתיים/ פרסומיים בתחומי ההתמחות של המשרד,  בכפוף למנהל/ת יחידת הדוברות, הסברה, פרסום ושיווק במשרד;

גיבוש, תיאום והפצת חומרי פרסום ו/או הסברה התומכים באסטרטגיה שמובילה יחידת הדוברות, הסברה ופרסום של המשרד, כגון: נתונים, דפי מידע לעיתונאים ולמרואיינים, הפקת חוברות הסברה, סרטונים, אינפוגרפיקות, מצגות, קמפיינים (אונליין ואופליין), עיצוב ופרסום מודעות, עבודה מול ספקים ומול לשכת הפרסום הממשלתית ועוד;

הובלת תחום הפרסום והקמפיינים הממומנים במשרד – גיבוש האסטרטגיה הפרסומית, הקריאייטיב, ההפקה ותכניות הפרסום ובתוך כך גיבוש תמהיל לרכישת מדיה;

ניהול קשר שוטף עם לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ) לצורך הכנת הקמפיינים בעבור המשרד;

ריכוז פעילות בתחום עיצוב ופרסום מודעות שוטפות של המשרד, שלטים, רול-אפים וכדומה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית ו\או ספקים אחרים;

הכנת חומרי הסברה לקראת אירועי חירום ותרגילים ובמהלכם, בהתאם לצורך;

תיאום שוטף עם כל יחידות המשרד בתחום הפרסום לצורך איסוף מידע, גיבוש אסטרטגיות והוצאתן לפועל;

תיאום עם אנשי האינטרנט והמדיה החדשה במשרד לצורך הכנה, פרסום וקידום חומרי הסברה וקמפיינים אינטראקטיביים;

הפעלת תקציבים המוקצים לתחומי הפרסום באגף הפרסום;

הכנת תכנית עבודה שנתית בתחום ההסברה בהתאם להוראות הממונה.

+ מכרז פנימי לתפקיד מנהל/ת תחום (אנליסט) – GIS, במינהל כלכלה.

תיאור התפקיד:

+ עיסוק במכלול ההיבטים הגיאוגרפיים הקשורים בסמכויות שר/ת התקשורת לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים);

עריכת ניתוחים מרחביים באמצעות תוכנת  QGIS ביחס לתשתיות תקשורת בטכנולוגיות השונות לצורך ביצוע פעולות פיקוח ולצורך בחינת השפעות תחרותיות;

ניתוח התוצאות שהתקבלו מהניתוח המרחבי, כתיבת מסמך סיכום לניתוח,  והצגתו בצורה גרפית ממצה;

הניתוחים המרחביים יידרשו בין היתר בנושאים הבאים:  עלויות לפי אזורים גיאוגרפיים בעלי מאפיינים שונים. היקפי פרישת רשתות סיבים אופטיים.  בחינת קשרים והשפעות בין מספר ואיכות רשתות תקשורת לפרמטרים תחרותיים שונים.  אחוזי חדירה למנויים ברשתות שונות לפי אזורים גיאוגרפיים בעלי מאפיינים שונים.  אימות ומישוב דיווחים עיתיים של בעלי רישיון. בדיקת עמידת בעלי רישיונות בחובה הקבועה ברישיונם. עיגון דיווחי פרישה של חברות במרחב.  בניית מודלים לבדיקת איכות קליטת רשתות סלולר תוך שילוב מידע ממערכת DT ומידע מחוכמת ההמונים. בניית פרדיקציות לאיכות כיסוי רשתות סלולריות לפי סוג רשת (דור 3/4/5 ולפי תדרים); איפיון אזורים גיאוגרפיים בעלי איכות תקשורת ירודה.

+ מכרז פנימי לתפקיד מרכז/ת (מועצת טל”כ וגופים נתמכים) במועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין במשרד התקשורת בירושלים.