משרד התקשורת פירסם מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר/ה (טכנולוגיות דיגיטליות)

משרד התקשורת פירסם מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר/ה (טכנולוגיות דיגיטליות) באגף טכנולוגיות מידע בירושלים. המועד האחרון להגשת מועמדויות היה 3 ביולי 2023.

בתיאור התפקיד נאמר:

+ ניהול האגף לטכנולוגיות, מידע ודיגיטל במשרד/יחידת סמך, בהתאם לתפקיד כפי שנקבע ע”י נציבות שירות המדינה ובהתאם להוראות החוק, המסגרת הכוללת של התקציב, תוכנית העבודה השנתית והרב שנתית והנהלים הקיימים במערכת הממשלתית. אחריות למכלול שירותי טכנולוגיות, המידע והדיגיטל במשרד וניהול כלל המשאבים.

+ ייעוץ להנהלת המשרד ולהנהלות יחידותיו בתחומי אחריותו ומהווה הסמכות הבכירה במשרד בנושאי טכנולוגיות, מידע ודיגיטל.

+ הטמעת נושא השימוש במידע, טכנולוגיות מתקדמות וכלים דיגיטלים המאפשרות שיטות עבודה יעילות ופרודוקטיביות, לעובדי המשרד ויחידותיו.

+ ייזום תוכניות רב-שנתיות בתחומי אחריותו.

+  יישום וניהול תוכנית העבודה השנתית, תוך ראיה רחבה ובחינה מתמדת, של צרכי המידע הניהולי והאופרטיבי של המשרד על כל יחידותיו.

+ תכנון התקציב השנתי והרב שנתי של שירותי האגף וניהולו.

+ תיאום בין תוכניות העבודה, הרב-שנתיות והשנתיות, בנושאים שבאחריותו.

+ פועל/ת תוך היוועצות עם רשות התקשוב הממשלתי בגיבוש תוכניות העבודה והתקציב וכן בהתאם להוראות והנחיות ראש רשות התקשוב הממשלתי.

+ ייזום רכש ו/או פיתוח של חומרה ותוכנה, התואמים את הצרכים החזויים של המשרד ויחידותיו תוך בחינת כדאיות וביצוע חקר ישימות לגבי החלופות, בהתאם למקורות התקציביים והנחיות החשכ”ל, וביצוע מו”מ עם ספקי חומרה ותוכנה ועם גורמים מקצועיים ומנהליים נוספים.

+ ביצוע בקרה אחר הפעילות הכוללת של המשרד בתחומי אחריותו, בחינת תפוקות, תשומות, משך זמן, איכות המוצר ומכלול העלויות להשגת המטרות.

+ תוכניות להכשרה ופיתוח של עובדי האגף במשרד/יחידת סמך.

+ ייצוג המשרד בוועדות ובפורומים מקצועיים בתחומי עיסוקו.

* במשרה מועסק עובד – המישרה תתפנה ביום 16.7.2023, איוש המשרה בעת התפנותה באופן סופי.