משרד התקשורת פירסם את “סיכום שנת 2019 ויעדי ביצוע” [ידיעה מעודכנת]

כמו משרדי ממשלה אחרים גם משרד התקשורת פירסם (13.2.2020) את “סיכום שנת 2019 ויעדי ביצוע”. נראה שהפרסום הזה של המשרד הוא חלק מאוסף סיכומים של כלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך. הסיכום הוכן ע”י אגף בכיר אסטרטגיה ותכנון במשרד.

בפתח המסמך נאמר כי “שנת 2019 עמדה בסימן המשך ביסוס ההישגים בתחומים השונים, הן בענפים המפוקחים (תקשורת אלקטרונית, דואר), והן בשירות שמשרד התקשורת מעניק לאזרחים. בכמה מהמדדים המשרד אף עידכן כלפי מעלה את היעדים באמצע השנה, וגם היעדים השאפתניים יותר הושגו.  משרד התקשורת פעל בכמה כיווני פעולה מרכזיים, ביניהם קידום “מתווה הסיבים” לאסדרת הגעת תשתית דיגיטלית מתקדמת לכל משק בית בישראל; קידום מכרז תדרים לשירותים ניידים דור חמישי 5G; המשך יישום המעבר ל- IPv6  כחלק ממוכנות רשתות התקשורת בישראל לעידן Massive IOT”.

הסיכום סוקר את המצב בשוק התקשורת בתחום תשתיות התקשורת, הרשתות המתקדמות, הטלביזיה הרב-ערוצית, הדואר והשירות שמוענק לציבור על ידי המשרד.

* יצויין כי בשנים קודמות, כשכיהנה ממשלה ‘רגילה’ ולא ממשלת מעבר, הממשלה נהגה לפרסם מידי שנה בפברואר/מארס את הדו”ח השנתי של פעילות משרדי הממשלה השונים בשנה הקודמת והיעדים לשנת פרסום הדו”ח. כעת נותר לראות האם מומחה הטלקום מראשון לציון יתייחס לסיכום הזה בימים הקרובים.

= = = = = = = = = = = = = = 

■ עם צאת השבת (15.2.2020) אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מפרסם אייטם ‘בלעדי’ על “מסמך קצרצר, שנולד לו לפתע בשבוע החולף (ללא כל הודעה לציבור) באתר המשרד; דבר המסמך פורסם ב- Read IT Now ביום שישי (14.2.2020) בצהריים; ובניגוד לנטען ע”י מומחה הטלקום, דווקא כן הייתה הודעה לציבור על המסמך הזה (בנוסף לפרסומו באתר משהת”ק): הוא פורסם באתר השירותים והמידע הממשלתי Gov.il.

■ עם צאת השבת (15.2.2020) אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ מפרסם אייטם ‘בלעדי’ על “שימוע טרי” שמשרד התקשורת פירסם כבר ביום שלישי (11.2.2020).

= = = = = = = = = = = = = =