משרד התקשורת מפרסם מכרז חדש בנושא מתן שירותי ייעוץ הנדסיים בתחום תקשורת לוויינים למשרד; במקביל מאריך ההתקשרות בפטור עם הספק הקיים עד להכרזה על הזוכה במכרז החדש

07:25 04.02.2022

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

משרד התקשורת מפרסם (3.2.2022) מכרז חדש בנושא מתן שירותי ייעוץ הנדסיים בתחום תקשורת לוויינים למשרד. בתוך כך, המשרד מאריך ההתקשרות בפטור עם הספק הקיים עד להכרזה על הזוכה במכרז החדש.

המועד האחרון להגשת הצעות למכרז החדש (2022/001) הוא 27 בפברואר 2022.

בין היתר, הזוכה במכרז אמור להשתלב בתכנון והקמה של מערכת ניהול ספקטרום החדשה  Spectrum Information Management Systems, SIMS של משרד התקשורת.

תקופת ההתקשרות היא לתקופה של 12 חודשים החל מיום החתימה של המזמין על הסכם ההתקשרות עם הזוכה. למזמין נתונה אופציה חד צדדית ובלעדית להאריך את תקופת ההתקשרות בחמש תקופות נוספות, בנות עד שנה כל אחת, בהודעה מראש ובכתב של 30 יום מראש ובהתאם לשיקול דעתו הבלעדי.

היקף העבודה המוערך הוא עד 2,000 שעות בשנה והכל בהתאם להחלטת המשרד מראש ובכתב. מובהר כי היקף זה מהווה הערכה בלבד והמזמין אינו מתחייב להיקף מינימלי כלשהו של שעות עבודה במסגרת ההסכם.

בין תנאי הסף: המציע אינו בעל רישיון בתוקף ממשרד התקשורת לאספקת שירותי תקשורת לוויינית לצד ג’. בנוסף, בבעלות המציע תחנת ניטור לוויינית או למציע זכות שימוש בתחנת ניטור לווינית שבאמצעותה יבצע את משימות הניטור שהמשרד יטיל עליו. לחלופין, המציע מתחייב להקים תחנת ניטור לווינית כאמור, וזאת לכל המאוחר בתוך שישה חודשים ממועד ההודעה על הזכייה במכרז, וככל שלא יעשה זאת הדבר יהווה עילה לעצירת הליכי ההתקשרות או להפסקת ההתקשרות ככל שההסכם כבר נחתם ולבחירת הכשיר הבא בתור.

בתוך כך אושרה הארכת תוקף הפטור ממכרז להתקשרות עם חברת א.ת. אפיקי תקשורת בע”מ, ללא תוספת תקציב עד בחירת זוכה במכרז [תקנה 3(4)(ב)(1) בתנאים זהים לתנאי ההתקשרות הראשונה ובנסיבות שבהן השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות]. ההארכה היא לתקופה של שישה חודשים, עד סוף חודש יוני 2022.