משרד התקשורת מפרסם מכרז בינמשרדי לתפקיד מנהל/ת אגף בכיר (רישוי בתחום הטלקום) במשרד בתל אביב

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

התפקיד: דרוש/ה: מנהל/ת אגף בכיר (רישוי בתחום הטלקום) [מכרז בינמשרדי]

מועד הפרסום: 7 באוגוסט 2016

מועד אחרון: 15 באוגוסט 2016

תיאור התפקיד:

■ ניהול אגף בכיר רישוי ואחריות כוללת על פעילות האגף המופקד על הרישוי בתחום הטלקום, ובכלל זה: רישוי חברות תקשורת (רישיון לביצוע פעילות בתחום הטלקום), מתן אישורים לציוד תקשורת (קווי, משולב, אלחוטי).

■ הובלת התהליכים באגף ובמשרד לבחינה ולהמלצה ביחס לבקשות לרישיון חדש לחברות תקשורת. במסגרת זאת: הובלת צוות הרישוי העוסק בבחינת הבקשה לרישיון חדש, הנחיית תהליכי בחינת הבקשה ובקרה על תפוקות הבחינה, הובלת הליכי גיבוש ההמלצה ביחס לבקשה, וכן העברת ההמלצה ביחס לבקשה לאישור המנכ”ל.

■ אחריות מקצועית ובקרה על התהליכים ועל התוצרים בפעילות לעדכון רישיונות קיימים של חברות תקשורת (ביוזמת המשרד ו/או בעקבות בקשה של חברת תקשורת בעלת רישיון). במסגרת זאת: התווית דגשים לעדכון רישיונות קיימים לאור שינויים במדיניות המשרד ובהסדרה הרלבנטית, הובלה/מעורבות בהליך השימוע לחברות (במקרה שנדרש שימוע), מעורבות בהכרעות ביחס לבקשות של חברות לבצע שינויים ברישיונן, בקרה על האיכות המקצועית-רגולטורית של הרישיונות המעודכנים, וכן העברת הרישיונות המעודכנים לאישור המנכ”ל.

■ אחריות מקצועית ובקרה על פעילויות נוספות הנוגעות לרישוי בתחום הטלקום (לדוגמה: מתן רישיונות לניסויים טכנולוגיים ושיווקיים, מתן היתרים כלליים לביצוע פעילות טלקום וכדומה).

■ אחריות כוללת על מתן אישורים לציוד תקשורת (קווי, משולב, אלחוטי), וכן בקרה על האיכות המקצועית-רגולטורית של האישורים.

■  ייעוץ לשר ולהנהלת המשרד בנושאים הנוגעים לרישוי בתחום הטלקום, וכן ייצוג העמדה המקצועית של המשרד ביחס לרישוי בתחום בפני גורמים ופורומים רלבנטיים.

■ שותפות בתהליכים ובצוותים בין-יחידתיים במשרד העוסקים בגיבוש מדיניות וכללי הסדרה הרלוונטיים לרישוי בתחום הטלקום, תוך ייצוג היבטי הרישוי בתהליכים אלו.

■  זיהוי בעיות ופערים במדיניות הרישוי של המשרד ובכללי הרישוי הקיימים בתחום הטלקום, וכן ייזום וקידום מהלכים במשרד להגדרת השינויים הנדרשים ברגולציה הקיימת בתחום.

■  ייזום והובלת מהלכים לייעול ולפישוט תהליכי הרישוי של חברות ושל ציוד בתחום הטלקום, תוך חתירה לשיפור מתמיד של היעילות ושל רמת השירות ללקוחות בתהליכים אלו.

■  אחריות על הגדרת התורה המקצועית לפעילות הרישוי בתחום הטלקום ועל שיפור מתמיד של היכולות המקצועיות והביצועיות של האגף. במסגרת זאת: ייזום והובלת עבודת מטה להגדרת התורה המקצועית של פעילות הרישוי (עקרונות, כלים, שיטות, תהליכים), גיבוש תפישה ותהליכים להכשרה ולפיתוח פרופסיונאלי של העובדים העוסקים ברישוי, הובלה/מעורבות בתהליכי ההכשרה והפיתוח המקצועי של העובדים באגף וכדומה.

■  אחריות על תוכנית העבודה של אגף בכיר רישוי, ובכלל זה: הובלת תהליך גיבוש תכנית העבודה של האגף, קביעת סדרי עדיפויות לפעילות האגף, אישור התכנית של האגף עם הגורמים הרלבנטיים במשרד, וכן ביצוע מעקב ובקרה על יישום מיטבי ויעיל של התוכנית.

■  תיאום ואינטגרציה בין היחידות באגף, וכן תיאום וקישור בין האגף כמכלול ליחידות במשרד.

■  ניהול שוטף של צוות העובדים באגף, לרבות: הנחיה ניהולית והכוונה מקצועית של בעלי תפקידים באגף, הגדרת משימות וקביעת יעדי ביצוע לעובדי האגף, הנעת צוות האגף לביצוע מיטבי של המשימות ולעמידה ביעדים, וכן ביצוע בקרה ניהולית שוטפת על תפקוד העובדים.

■  חבר/ה בהנהלת המשרד ובפורומים ניהוליים בכירים במשרד.

+ בהתאם להחלטת הממשלה וכמפורט בהנחיית הנציב, המינוי למשרה הוא לתקופת כהונה של שש שנים (תקופת כהונה תקנית) שניתן יהיה להאריכה לתקופה של שנתיים נוספות. מתום השנה הרביעית בתפקיד ניתן יהיה להתמודד לתפקיד אחר בסגל הבכיר המוביל, במסגרת נוהל רוטציות כפי שיפורסם על ידי נציבות שירות המדינה.

+ מי שהשלים שמונה שנות כהונה במשרה ולא התמנה לתפקיד אחר כאמור לעיל, יחולו עליו מנגנוני הטיפול בחריגים וסיום ההעסקה בתום כהונה, כמפורט בהנחיית הנציב. עובד שהעסקתו בשירות המדינה תסתיים בשל השלמת תקופת הכהונה כאמור בהחלטת הממשלה, ומתקיימים בו התנאים שקבעה הממשלה לעניין זה, יחולו עליו תנאי סיום ההעסקה בהתאם להחלטת הממשלה, כמפורט בנספח להחלטת הממשלה.

+ עובד שייבחר יידרש לעמוד ברמת סיווג “סודי ביותר” בטרם איוש המשרה.