משרד התקשורת מחפש מועמדים למספר תפקידים הקשורים לתאגיד השידור הציבורי החדש

20:48 27.12.2014

קטגוריות: כללי

תגים: ,

משרד התקשורת פירסם מודעות “דרושים” לתפקידי יו”ר  מועצת תאגיד השידור הציבורי ונציגי הציבור בה וכן לתפקיד המנכ”ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי. מועד ההגשה האחרון הוא 14.1.2015.

מועצת תאגיד השידור הציבורי ממונה מתוקף חוק השידור הציבורי, התשע”ד – 2014. היא כוללת יו”ר ו-11 נציגי ציבור (לגבי כל אחד מהם – דרישות נפרדות). במועצה יכהנו שש נשים לפחות ולפחות חבר אחד הנמנה עם האוכלוסייה הערבית (לרבות הדרוזית והצ’רקסית).

חבר מועצה ימונה לתקופה של ארבע שנים ואולם השר, בהמלצת ועדת האיתור או לפי הצעתה, רשאי להאריך כהונתו לתקופת כהונה אחת נוספת. המינוי כפוף לאישור הוועדה לבדיקת מינויים כמשמעותה בחוק החברות הממשלתיות, התשל”ה – 1975.

המנהל הכללי הזמני של תאגיד השידור הציבורי אחראי על הקמת התשתית הנדרשת לתחילת פעילות תאגיד השידור הציבורי – בלבד. הוא לא יהיה רשאי לעסוק ברכישה של תוכן חדש.

המנהל הכללי הזמני ייקח חלק בבחירת סמנכ”ל לענייני כספים הראשון של תאגיד השידור הציבורי ויחדיו יהיו רשאים להתקשר בעסקאות הנדרשות לתחילת פעילות תאגיד השידור הציבורי.

תקופת כהונת המנהל הכללי הזמני תהיה עד מינוי מנהל כללי קבוע בידי מועצת תאגיד השידור הציבורי. גם המינוי שלו כפוף לאישור הוועדה לבדיקת מינויים כמשמעותה בחוק החברות הממשלתיות, התשל”ה – 1975.