משרד התקשורת: הודעות על הטלת עיצומים כספיים על 7 חברות תקשורת ואינטרנט מסיבות שונות

משרד התקשורת/מינהל פיקוח ואכיפה הודיע (18.7.2022) על הטלת עיצומים כספיים על 7 חברות תקשורת ואינטרנט מסיבות שונות:

+ הפרה בנושא העברת מידע במועד שנקבע להעברת המידע למינהל הפיקוח במשרד התקשורת;

+ הפרה בנושא סיום התקשרות [חריגה מהוראות המשרד בנושא סיום התקשרות עם מנוי. “המשרד רואה חשיבות במתן אפשרות למנוי לסיים ההתקשרות ככל שחפץ בכך”];

+ הפרה בנושא זמני המתנה למענה אנושי [“זמני המתנה ארוכים לקבלת מענה בפניות למוקדי השירות השונים וחריגה מממדי הבדיקה שנבחנו. מכאן כי מנויים רבים המתינו על הקו דקות ארוכות עד לקבלת מענה – מצב שאינו מקובל על המשרד ונוגד את האסדרה שנקבעה בעניין”];

+ אי הפעלת מוקד תמיכה טכנית 24 שעות ביממה [מקרה זה מתייחס רק לחברת רמי לוי: “החברה סגרה את מוקד התמיכה הטכני בתקופת הקורונה בשעה מוקדמת (17:00). יצוין כי באותה התקופה איפשר המשרד הקלות בהיבט הטיפול ומענה במוקדים אחרים, זאת על מנת להתמקד בעיקר בטיפול רציף (24/7) במוקד הטכני לתיקון תקלות, ועל אף זאת החברה סגרה את המוקד בשעה מוקדמת כאמור”].

החברות הן: בזק בינלאומי, הוט מובייל, הוט נט שירותי אינטרנט, מרתון 018 אקספון, סלקום תקשורת קווית, פרטנר פתרונות תקשורת נייחים ורמי לוי שיווק השיקמה תקשורת.