משרד התקשורת: דרוש/ה: מנהל/ת תחום רישוי (חברות תקשורת)

הגוף המפרסם: משרד התקשורת/אגף בכיר רישוי

התפקיד: דרוש/ה: מנהל/ת תחום רישוי (חברות תקשורת)

מועד אחרון: 1 בינואר 2018

תיאור התפקיד:

■ ביצוע פעולות בתהליכים לבחינת בקשה של חברת תקשורת לקבלת רישיון חדש, לרבות: סיוע לממונה בריכוז עבודת המטה לבחינת הבקשה לרישיון חדש, ביצוע בדיקות ובחינות של הבקשה לאור המדיניות וכללי ההסדרה הרלבנטיים, סיוע לממונה בגיבוש העמדה המקצועית של האגף ביחס לבקשת הרישיון וכדומה.

■ ריכוז תהליכים לעדכון רישיונות קיימים של חברות תקשורת, ובכלל זה: ביצוע בדיקות ובחינות ביחס לבקשה של חברת תקשורת בעלת רישיון לבצע שינויים/תוספות ברישיונה, הגשת המלצות לממונה וביצוע העדכונים הנדרשים ברישיון הקיים. כמו כן, ביצוע פעולות לגיבוש ולביצוע של התאמות/עדכונים ברישיונות הקיימים של חברות תקשורת בעקבות שינויים במדיניות ובכללי ההסדרה של המשרד (לפי הנחיות הממונה).

■ ביצוע פעילויות נוספות הנוגעות לרישוי חברות בתחום הטלקום (לדוגמה: מתן רישיונות לניסויים טכנולוגיים ושיווקיים, מתן היתרים כלליים לביצוע פעילות טלקום וכדומה).

■ שותפות בתהליכים ובצוותים בין-יחידתיים במשרד העוסקים בגיבוש כללי הסדרה הרלבנטיים לרישוי חברות בתחום הטלקום, תוך ייצוג היבטי הרישוי בתהליכים אלו.

■ זיהוי בעיות במדיניות ובכללים הקיימים של המשרד ביחס לרישוי חברות בתחום הטלקום וכן סיוע לממונה בקידום מהלכים במשרד להגדרת שינויים נדרשים ברגולציה הקיימת בתחום.

* במישרה מועסק עובד. המשרה תתפנה ב- 1 ביוני 2018.