משרד התקשורת: דרוש/ה: מרכז/ת (פניות ציבור)

הגוף המפרסם: משרד התקשורת

התפקיד: דרוש/ה: מרכז/ת (פניות ציבור) – מכרז פנימי מס’ 28779

מועד הפרסום: 2 ביוני 2014

מועד אחרון: 11 ביוני 2014

תיאור התפקיד: ריכוז הטיפול בפניות הציבור  בתחום הטלקומוניקציה בהתאם לתהליך העבודה [ובכלל זה: קליטה במערכת הממוחשבת של הפנייה ושל תשובת הנלון; מתן מענה לפניות שוטפות או העברת הפנייה לגורם המקצועי האחראי; במקרה שבוצעה הפרה ע”י החברה, מילוי דו”ח פיקוד או נקיטת פעולה בהתאם למדיניות; שליחת המכתבים וביצוע מעקב אחר מתן מענה ויישום ההנחיות וסגירת הפנייה]; ביצוע פעולות פיקוח יזומות; הפקת דו”חות תקופתיים, ניתוח נתונים ועיבודם והמלצה על שינוי בנהלים או על ניסוח הוראות לחברות המפוקחות; סיוע בניהול הידע האגפי בתחום פניות הציבור.

הערות: לתפקיד נקבע מסלול קידום מקצועי לרמת מרכז בכיר. במישרה מועסקת עובדת; העובדת הממלאה מישרה זו שוהה בתקופת ניסיון במישרה אחרת.