משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (התמ”ס): מכרז לקבלת שירותי תחזוקת מערכת וביצוע שינויים ושיפורים למערכת מחשוב

הגוף המפרסם: משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (התמ”ס)

נושא המכרז: מכרז לקבלת שירותי תחזוקת מערכת וביצוע שינויים ושיפורים למערכת מחשוב

מס’ המכרז: 80/12

תאריך פרסום: 27 בדצמבר 2012

מועד אחרון: 27 בינואר 2013

הערות: אגף בכיר מערכות מידע במשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, באמצעות ועדת המכרזים המשרדית, מבקש לקבל הצעות למתן שירותי תחזוקת מערכת, שינויים ושיפורים למערכת מחשוב- הכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם.

המערכת תומכת בכל תהליכי העבודה של האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם על כל חלקיו ומשתמשיו. בנוסף תומכות המערכות תמיכה מחשובית מלאה בעבודת מיקור-חוץ של חברת טלדור (או כל חברה שתזכה בעתיד במכרז מיקור-החוץ) המתבצעת על מערכת המחשוב של האגף, תמיכה מחשובית למרכזי הכשרה, תמיכה מחשובית למערכת משאל, תמיכה מחשובית לעבודת בתי-ספר מבוגרים ונוער במקוון ובאצווה ותמיכה מחשובית למכללות מה”ט במקוון ובאצווה וכן כוללות ממשקים במקוון ובאצווה מסוגים שונים למערכות ולגופים חיצוניים.

השירותים הנדרשים:

בתחום תחזוקת מערכות המידע הכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם: תפעול שוטף של המערכת על כל חלקיה הקיימים והתוספות שתיתוספנה בתקופת החוזה למערכת על ידי הספק – הזוכה במשך עבודתו; מתן שירותי תחזוקה מיידי ע”י צוות המיועד אך ורק למשימה זו אשר פועל לשיפורי תפקוד המערכת ועבודות ייעול בזמנו הפנוי; מתן שירותי תחזוקה מלאים בימים ראשון-חמישי, 24 שעות ביממה, למעט חגים וערבי חגים; עבודות תחזוקה נדרשות ייעשו בתאום עם המשרד ובין השעות 19:00 בערב לבין 7:00 בבוקר שלמחרת כאשר המשרד אינו פעיל; תחזוקת נושא האינטגרציה בין כל חלקי המערכת ומערכות משיקות המקושרות אליה היום ובעתיד; מתן מענה לבאגים שיתגלו במערכת תוך כדי העבודה השוטפת במערכת הקיימת ובתוספות שתיתוספנה למערכת על ידי הספק במשך עבודתו; מתן פתרון להסבת כל התוכנות הנדרשות בעת שדרוג התוכנות; כל פיתרון אחר שיידרש לצורך תפעול מלא של המערכת.

בתחום תמיכה, שינויים ושיפורים (שו”ש) במערכות הכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם: תמיכה לכל משתמשי המערכת באמצעים שונים לכל בעיה נדרשת; הצעת הצעות לשיפורים לצורך החזקת המערכת בקו הטכנולוגי מתקדם; ניתוח שינויים ושיפורים המתבקשים על ידי האגף למערכות מידע במשרד התמ”ת ובהתאם להנחיות מנהל יישום המערכת מטעם האגף; העברת הרצאות בליווי מצגות על המערכת לעובדי האגף ולאנשים חיצוניים בהתאם לבקשת האגף; מתן הדרכות למשתמשים בדרגים שונים לצורך הפעלת מודולים הקיימים והחדשים בהתאם לבקשת האגף; הגעת עובדי הספק לאתרי המשתמשים הפנימיים והחיצוניים בהתאם למתבקש; ניהול מעקב של השירותים הניתנים על ידי נותן השירותים והתקדמות ביצועם, על מנת שניתן יהיה לדעת כמה שעות עבודה הושקעו בכל בקשה באופן ממוחשב; מתן שקיפות מלאה בנושא לאגף למערכות מידע במשרד התמ”ת ולמנהל יישום המערכת מטעם האגף; כתיבת הסברים למשתמשים לגבי שינויים המבוצעים במערכת.